On 09/26/2011 09:54 PM, Dainiushas wrote: > nu žinok, dyzelių irgi "normalių" yra, ypač už eR'o kainą :) tai tada gal reik apsisprest kaip ir ka lyginam: kuo artimesne masinu kaina, ar kuo artimesne konstrukcija. bet itariu ir vienaip ir kitaip benzas konforto atzvilgiu laimetu :) turi praktiskai pirkti nauja dyzeli, kad butu taip komfortiska, kaip benze buvo jau pries 20 metu. > > On 09/26/2011 09:43 PM, CodeC wrote: >> On 09/26/2011 09:35 PM, Dainiushas wrote: >>> nu kad ne, dyzelis be turbos yra tiesiog beviltiškas. Pats primesk, 2ltr >>> ir 50kW. Kai benzas atmosferikas taip ~100kW. Gi turbodyzelis ir >>> atmosferikas benzas yra labai panašaus galios lygio. >> >> nu, kad taip. as dabar kalbu ne apie tai 'kodel i R'a idejo turbina' o >> apie pati principa - turbina pakelia variklio galinguma, nepriklausomai >> nuo degalu tipo. tik benzo atveju jis ir taip be turbinos panasus kaip >> dyzelio su turbina. dadejus benzui turbo, jau gaunasi kazkiek 'sport' >> variantas. bet pati variklio konstrukcija, veikimo principas, galingumo >> kreives panasios tiek turbodyzelio, tiek turbo benzo, tik tiek kad benzo >> tos kreives gerokai auksciau :) o cia kazkas bando irodyt, kad dyzelis >> vaziuoja geriau ir maloniau uz benza. tiesiog lygina skirtingas masinas >> ir panasu, kad su normaliu benzu net vaziaves nera. >