On 09/27/2011 08:31 PM, Dainiushas wrote: > blogai manai, viskas būtų labai panašu. nu as tai skirtuma matau: 0-100km/h bmw e36: 323i 8s; 325tds 10.4s bmw e46: 330i 6.5s; 330d 7.8s gal yra ir panasiai vaziuojanciu modeliu, bet dauguma manau panasiai bus. > > > > On 09/27/2011 08:23 PM, CodeC wrote: >> On 09/27/2011 08:12 PM, Dainiushas wrote: >>> čia tu neteisus. taip būna kai tam dyzely jau kažkas netvarkoj. >>> >>> Ai beje, šian važiavom su pačipuotų 530d. Nxnxnx kaip jis valit :) >> >> taigi sakau, cia tik lyginu. manau jei paimtum abu originalius V6 >> trilitri benza ir 3.0 dyzeli tai antras pasiliktu toli :) >> >>> >>> On 09/27/2011 07:48 PM, CodeC wrote: >>>> On 09/27/2011 07:44 PM, Dainiushas wrote: >>>>> ką tu vadini benzininio variklio smaugimu? :) >>>> >>>> nu kai vos paspaudi ta V6 ir galas su 225 gumom jau nesasi, tik spek >>>> gaudyt :) o dyzeli tai zinai, reik paspaust, palaukt, ir poto kazkada >>>> jis po biski kriuksedamas jau pradeda 'valint' :) cia aisku >>>> hiperbolizuoju, bet esme tai tokia. >>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 09/27/2011 03:55 PM, spakainas wrote: >>>>>> Turėjau trilitrinį V6 benzą atmosferinį, dabar keturcilindris >>>>>> dyzelis. >>>>>> Nu vibracijos pas dyzelį daugiau, dėl to nesiginčysiu. Bet >>>>>> atmosferinio >>>>>> variklio nebenoriu, Kitas būtinai bus su turba. Man kaifas važiuot >>>>>> kai >>>>>> nereik variklio gręžt, o jis pats traukia, čia dyzelio pliusas. >>>>>> Žinoma galima ir benzą turbininį, bet sąnaudos vistiek >>>>>> nedžiuginančios >>>>>> lyginant su dyzeliu. >>>>>> >>>>>>> nu ble :) tai gal lygini namini nauja dyzeli su darbiniu suvargusiu >>>>>>> benzu praeito tukstantmecio? gal nepradekim fleimo apie tai. >>>>>>> pravaziuok >>>>>>> su analogiskais dviem auto benzu ir dyzeliu ir suprasi. >>>>> >>>> >>> >> >