nžn, komforte aš nespecialistas. On 09/27/2011 08:18 PM, Pi. wrote: > + o! tai kame bendzo komfortas? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:j5t06i$gsg$4@trimpas.omnitel.net... >> čia tu neteisus. taip būna kai tam dyzely jau kažkas netvarkoj. >> >> Ai beje, šian važiavom su pačipuotų 530d. Nxnxnx kaip jis valit :) >> >> On 09/27/2011 07:48 PM, CodeC wrote: >>> On 09/27/2011 07:44 PM, Dainiushas wrote: >>>> ką tu vadini benzininio variklio smaugimu? :) >>> >>> nu kai vos paspaudi ta V6 ir galas su 225 gumom jau nesasi, tik spek >>> gaudyt :) o dyzeli tai zinai, reik paspaust, palaukt, ir poto kazkada >>> jis po biski kriuksedamas jau pradeda 'valint' :) cia aisku >>> hiperbolizuoju, bet esme tai tokia. >>> >>>> >>>> >>>> On 09/27/2011 03:55 PM, spakainas wrote: >>>>> Turėjau trilitrinį V6 benzą atmosferinį, dabar keturcilindris dyzelis. >>>>> Nu vibracijos pas dyzelį daugiau, dėl to nesiginčysiu. Bet >>>>> atmosferinio >>>>> variklio nebenoriu, Kitas būtinai bus su turba. Man kaifas važiuot kai >>>>> nereik variklio gręžt, o jis pats traukia, čia dyzelio pliusas. >>>>> Žinoma galima ir benzą turbininį, bet sąnaudos vistiek nedžiuginančios >>>>> lyginant su dyzeliu. >>>>> >>>>>> nu ble :) tai gal lygini namini nauja dyzeli su darbiniu suvargusiu >>>>>> benzu praeito tukstantmecio? gal nepradekim fleimo apie tai. >>>>>> pravaziuok >>>>>> su analogiskais dviem auto benzu ir dyzeliu ir suprasi. >>>> >>> >> >