nieko tas degalų tipas nebelemia. žiūrėjai F10 535i vs 535d? :) On 09/28/2011 10:14 AM, CodeC wrote: > On 09/27/2011 09:32 AM, Pi. wrote: >> >>> >>> o tai kodel 96' benzas nesigirdi? ar vel lyginsi 96' benza su siu metu >>> dyzeliu? >>> >> siaip ne as 96'masinas lyginu.. >> >>> >>> ka su tavim fleimint, kad tu net palygint teisingai nesugebi. tai imk >>> panasios kubaturos benza su turbo ir papasakok tada kuris geriau >>> vaziuoja, dyzelis ar benzas. atmosferinio ir turbo varikliu darbas >>> biski skiriasi, tiek benzo, tiek dyzelio. >> >> kodel reikia imt bendza su turba? tai gal dar koki papimpinta bendza >> imt? dyzeliu dabar be turbinu turbut net nebuna.. >> http://www.autodina.lt/lt.php/automobiliai/lengvieji/opel-astra-ng-5-dr-/,pshow.2 >> > > o tai kodel dyzeli reik imti su turba ir dar visokiom kitokiom > sudetingom degalu ipurskimo ir dozavimo technologijom kurios kainuoja ir > ko viso nera benzininiam variklyje? galvojau kad lygininam skirtingu > degalu tipu variklius, visus kitus konstrukcinius sprendimus > stengdamiesi islaikyt maksimaliai panasius, kitaip tai neadekvatus ir > beprasmis lyginimas. tu siulai sustatyt 1.5 brangesni dyzeli > prifarsiruota technologiju su paciu paprasciausiu ir pigiausiu benzu. > tai kur cia logika? tai imk du vienodo turio turbinius variklius, kad > skirtusi tik degalu tipas ir tada papasakok kuris smagiau 'sukasi' :) > beje, ekonomijos dabar i diskusija nekisam, nes gincyjames apie komforta > ir malonuma vairuoti. tiksliau apie skirtumus, kuriuos lemia *tik* > degalu tipas.