On 09/27/2011 09:32 AM, Pi. wrote: > >> >> o tai kodel 96' benzas nesigirdi? ar vel lyginsi 96' benza su siu metu >> dyzeliu? >> > siaip ne as 96'masinas lyginu.. > >> >> ka su tavim fleimint, kad tu net palygint teisingai nesugebi. tai imk >> panasios kubaturos benza su turbo ir papasakok tada kuris geriau >> vaziuoja, dyzelis ar benzas. atmosferinio ir turbo varikliu darbas >> biski skiriasi, tiek benzo, tiek dyzelio. > > kodel reikia imt bendza su turba? tai gal dar koki papimpinta bendza > imt? dyzeliu dabar be turbinu turbut net nebuna.. > http://www.autodina.lt/lt.php/automobiliai/lengvieji/opel-astra-ng-5-dr-/,pshow.2 o tai kodel dyzeli reik imti su turba ir dar visokiom kitokiom sudetingom degalu ipurskimo ir dozavimo technologijom kurios kainuoja ir ko viso nera benzininiam variklyje? galvojau kad lygininam skirtingu degalu tipu variklius, visus kitus konstrukcinius sprendimus stengdamiesi islaikyt maksimaliai panasius, kitaip tai neadekvatus ir beprasmis lyginimas. tu siulai sustatyt 1.5 brangesni dyzeli prifarsiruota technologiju su paciu paprasciausiu ir pigiausiu benzu. tai kur cia logika? tai imk du vienodo turio turbinius variklius, kad skirtusi tik degalu tipas ir tada papasakok kuris smagiau 'sukasi' :) beje, ekonomijos dabar i diskusija nekisam, nes gincyjames apie komforta ir malonuma vairuoti. tiksliau apie skirtumus, kuriuos lemia *tik* degalu tipas.