hmm, o tie purkstukai lenkiasi kaip kokiems 2.0 vw PD varikliams? nes jei nesilanksto, tai px kiek ten jie kastuoja;) "spakainas" wrote in message news:j5pjat$8ab$1@trimpas.omnitel.net... D-cat'as važiuoja gan smagiai (visgi 400 nm ir 130 kw, pusantros tonos), bet viskas jam kainuoja brangiau. Pradedant tuo, kad stabdžių diskai bei ratlankiai eina kitokie, tai dar vbs'as sakė kad ir purkštukai taip 4x pakainuoja lyginant nuo paprasto d4d. Plius nelaukiamas malonumas paties filtro keitimas (~3-4 klt), kuris normaliai atlaiko ~200k. Pats filtras labai jautrus kurui, reik pilt normalų be sieros, apie visokius baltarusiškus reik pamiršt. Tepalas vėlgi brangesnis... Kuro sąnaudos kiek didesnės 6-10 (kita vertus, fizikos neapgausi). Apskritai man susidarė toks įspūdis, kad d-cat'ą reik labiau mylėt ir prižiūrėt, tada ir tos didesnės eksploatacijos išlaidos kažkaip px. Kolega dabar kaip tik nusipirkęs avensį II 2007 2.0 d4d. Tai toks pirmas įspūdis, kad visa pakaba kiek minkštesnė ir labiau "plaukiojanti". D-cat'as ant kelio lyg ir stabiliau stovi. Bet čia labai subjektyviai man taip susirodė. > a beje, ne I tema, sakai kad su d-cat'u vazineji, tai gal domejaisi, > kurie cia naujuju toyotu varikliai teisingesni, d4d ar d-cat? kuom jie > skiriasi? I kuri reiktu ziuret? bo cia viena firma avensiu nauja jamt > nori.. ir beroc kad ir toki ir toki galima rinktis..