Brangusis, galiu tau ir spidometro užfiksuotą maksimalų greitį parodyt (26), jei primygtinai reikalausi. Dar galėtum pacituoti straipsnį, kur yra reglamentuotas maksimalus leistinas dviračio greitis. Taipogi ten yra dviračių važiuojamoji dalis, o ne šaligatvis. Pats turbūt arba nevažinėjantis arba gyvenime nieko nematęs ir nežinai, kad pakanka ir lygioj vietoj einant griūt kad kaulas lūžtų, jei nepatogiai gaunasi. Čia esmė yra ne kas kaltas ir kas bus/liko nubaustas, o tai, kad dauguma patys nežinot taisyklių ir šaukiat ant kitų. Todėl nuo šiol važinėsiu su kamera, braižysiu pedalais šonus ir rašysiu zajavas. Aišku dar apsidrausiu už brangiai. "eSSas" wrote in message news:l3jdao$16p$1@trimpas.omnitel.net... On 10/15/2013 3:16 PM, Šarūnas wrote: > Na tai štai, grįžau iš pokalbio policijoj ir galiu dabar visiems gatvės > chuliganams ir šiaip važinėjantiems nežinant taisyklių pasakyt: > Ten yra dviračio pirmumas, kuris susidėlioja taip: > 1. Kelias yra ne tik auto važiuojamoji dalis, bet ir šaligatvis, > dvirtakis ir visos žalios skiriamosios juostos, nepriklausomai nuo to > jos yra vidury automagistralės ar tarp asfalto ir šaligatvio. > 2. Eismo dalyvis, sukdamas į dešinę, privalo pastebėti ir praleisti > visus, važiuojančius keliu, ta pačia kryptimi. Taigi, ir dviratininkus > esančius take už vejos. > > Man tai bet kokiu atveju buvo gera pamoka, nes šitą tekstą rašyt > sulaužyta ranka biškį skauda, bet tikiuosi kad ir bent keli iš jūsų > persiskaitys KET ir žinos kaip reikia elgtis kelyje. 90% vairuotojų šiuo > atveju vis dar elgiasi neteisingai ir vėjuoja gatvėj. > Taigi, jei dviratis važiuoja savo taku, lygiagrečiu gatvei - privalot > praleist. Pėstysis, prieš fūrą išdidžiai žengiantis į perėją, irgi teisus. Jį irgi privalu praleist - bet pasitaiko visaip. O labiausiai nukenčia kas? Mintis apie skraidymą šaligatviais aiški? S.