Jo, tikrai? Iš kur čia tas "nesuspėjęs laiku sustoti"? Situacijų biškį nemaišai? Įvykis koks buvo toks buvo, pradėtas ikitaisminis tyrimas, ieškoma kito dalyvio. Šiuo metu visos taisyklės yra mano pusėje, o kaip bus toliau - spręs teismas. O ne jūs, klaviatūrų kaubojai, su savo raudonos vėliavos pasaulio taisyklėm. Esmė ne tai, kokiu greičiu lėkiau, o tai, kad didelė dalis visiškai neraukiat KET ir mokot kaip gyventi reikia. "eSSas" wrote in message news:l3jig7$60h$1@trimpas.omnitel.net... Apie ką šitas trololo: autovairuotojas, nespėjęs laiku sustoti,(paprastai) lieka kaltas. Įdomu kodėl tai neturėtų galioti motop... dviratininkams? S. >> Na tai štai, grįžau iš pokalbio policijoj ir galiu dabar visiems gatvės >> chuliganams ir šiaip važinėjantiems nežinant taisyklių pasakyt: >> Ten yra dviračio pirmumas, kuris susidėlioja taip: >> 1. Kelias yra ne tik auto važiuojamoji dalis, bet ir šaligatvis, >> dvirtakis ir visos žalios skiriamosios juostos, nepriklausomai nuo to >> jos yra vidury automagistralės ar tarp asfalto ir šaligatvio. >> 2. Eismo dalyvis, sukdamas į dešinę, privalo pastebėti ir praleisti >> visus, važiuojančius keliu, ta pačia kryptimi. Taigi, ir dviratininkus >> esančius take už vejos. >> >> Man tai bet kokiu atveju buvo gera pamoka, nes šitą tekstą rašyt >> sulaužyta ranka biškį skauda, bet tikiuosi kad ir bent keli iš jūsų >> persiskaitys KET ir žinos kaip reikia elgtis kelyje. 90% vairuotojų šiuo >> atveju vis dar elgiasi neteisingai ir vėjuoja gatvėj. >> Taigi, jei dviratis važiuoja savo taku, lygiagrečiu gatvei - privalot >> praleist. > > Pėstysis, prieš fūrą išdidžiai žengiantis į perėją, irgi teisus. Jį irgi > privalu praleist - bet pasitaiko visaip. O labiausiai nukenčia kas? > Mintis apie skraidymą šaligatviais aiški?