Tema: Re: Kieno pirmumas? auto sukantis á kiemà, ar dviratininko savo take?
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-18 09:22:09
On 10/18/2013 01:37 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Jep, 161 - nuo praeitos diskusijos uzvilko. Nes paprasciausiai pradzioje

tai 161 apie posuki i kaire, ne i desine.

> pastebejau, kad remiamasi tik vienu straispniu 162, bet kai suabejojau,
> atsirado variantas, kad cia tinka 162. As jau beje turiu ganetinai
> pagrista atsakyma, kodel mano isvardintose situacijose taikytinas buten
> 161, bet idomu Codec'o variantas.

sios temos situacijai taikytinas 161 punktas? ar tavo pateikto nelabai 
kuom susijusio pavyzdzio?

>
> Aisku, vistiek abejoju, kad pavyks savo irodyt, bet ir tokiu istiniu
> atveju speju zaidimas bus paprastas - "turim kaltininka, o straipsni jau
> surasim".

man tai kitos vaizdas susidaro. 'kaltininkas' kaip zinomas, nes jis net 
ne viena KET punkta pazeide ir kaip ir viskas aisku, bet kadangi 'esame 
labiau uz ji', tai reik profilaktiskai patrolint ir protinga pavaizduot.

>
> Beje, dar vienas niuansas - " Dviračių takas ***privalo būti atskirtas
> nuo kelio*** ar jo dalių kelio ženklais arba kelio inžinerinėmis
> priemonėmis.". Domintu su kuo nors ne tokiu protingu kaip Codecas, o
> savam lygyje padiskutuot - ar duotoje sankryzoje mes neturime dviraciu
> tako, kuris nuo kelio atskirtas inzinierine priemone - veja? Jei taip,
> tai dviraciu takas jau kaip ir ne sankryzoj?

dar vienas perliukas.
kai skaitai, tai skaityk visa punkta, kaip pats kitiems siulai:

7. Dviračių takas – dviračių eismui skirtas kelias arba kelio dalis, 
pažymėti kelio ženklu „Dviračių takas“, kuriuose motorinių transporto 
priemonių eismas draudžiamas. Dviračių takas privalo būti atskirtas nuo 
kelio ar jo dalių kelio ženklais arba kelio inžinerinėmis priemonėmis.

dviraciu takas pats savaime yra kelias arba kelio dalis.