Matai, čia gali būti tavo pozicijos silpna vieta, jei prieis iki teismo ir expertizių. Tas dviratukas EU sertifikuotas? Dėl KET pažeidinėjimo - pastoviai reikia stebėt ir analizuot kitus eismo dalyvius, numatyt jų veiksmus - tame tarpe ir KET pažeidimus. Pirma reikia saugotis pačiam, o jau paskui galvot, kas teisus pagal KET. "Šarūnas" <sarunas.prie.e-motion.lt@trink.lauk> wrote in message news:l3jn6c$8r6$1@trimpas.omnitel.net... > Kiekvienoj situacijoj galima prigalvot "kas jeigu". Pvz. jeigu niekas > nebūtų pažeidęs taisyklių... > > > "Doxlas" wrote in message news:l3jlu2$82e$1@trimpas.omnitel.net... > > Su pirmumu tai ok, bet nepamiršk, kad vairavai jau gedusią ir neaišku kaip > suremontuotą transporto priemonę, kuri stabdant vėl sugedo... Kas gali > paneigti, kad su techniškai tvarkinga transporto priemone, tu būtum spėjęs > sustabdyti ir nereikėtų gipso dabar nešiot. Iš savo puslapio šakių > istoriją > jau išėmei :-). > > "Šarūnas" <sarunas.prie.e-motion.lt@trink.lauk> wrote in message > news:l3jbm6$vaa$1@trimpas.omnitel.net... >> Na tai štai, grįžau iš pokalbio policijoj ir galiu dabar visiems gatvės >> chuliganams ir šiaip važinėjantiems nežinant taisyklių pasakyt: >> Ten yra dviračio pirmumas, kuris susidėlioja taip: >> 1. Kelias yra ne tik auto važiuojamoji dalis, bet ir šaligatvis, >> dvirtakis ir visos žalios skiriamosios juostos, nepriklausomai nuo to jos >> yra vidury automagistralės ar tarp asfalto ir šaligatvio. >> 2. Eismo dalyvis, sukdamas į dešinę, privalo pastebėti ir praleisti >> visus, važiuojančius keliu, ta pačia kryptimi. Taigi, ir dviratininkus >> esančius take už vejos. >> >> Man tai bet kokiu atveju buvo gera pamoka, nes šitą tekstą rašyt >> sulaužyta ranka biškį skauda, bet tikiuosi kad ir bent keli iš jūsų >> persiskaitys KET ir žinos kaip reikia elgtis kelyje. 90% vairuotojų šiuo >> atveju vis dar elgiasi neteisingai ir vėjuoja gatvėj. >> Taigi, jei dviratis važiuoja savo taku, lygiagrečiu gatvei - privalot >> praleist. >