nu tai taip tėvai, taip ir yra kad mašinoj ateina laikas daug kam susipist ir jis čia panašu atėjo. o SACHS amortikus matau po 50€/vnt, tai už ką ten tiek išėjo? On 4/10/2016 4:11 PM, [mikro] wrote: > tai kad ir taip jau dachuja isleidau. paskutine saskaita virs 700eu. du > priekiniai amortikai (vienas apsimyzes buvo) kitas aisku kartu > keiciamas, +to amortiko lekste virsui, dar pora gumu ir t.t.. > neskaiciuojant purkstuku ir visokiu kitokiu smulkiu bybieniu. > dabar dar beliko laukt, kol koks egr ir dpf galus atiduos, bo anie irgi > nekazkiek daugiau laiko:) o linksmiausia butu, kad koks dsg mechatronas:) > > > > "Dainiushas" wrote in message news:nedgou$jr0$1@trimpas.omnitel.net... > > jau matau kaip parintumeis dėl 600€ E60 kontekste, nekalbu apie F10 :). > > O šiaip tai normalu, viskas turi resursą. Kas link smagračio, IMHO daug > kas dėl jo gali grybaut tai toliau reikia žiūrėt jį sutvarkius. > > On 4/10/2016 1:08 PM, [mikro] wrote: >> Sveiki, >> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma >> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx >> kaip viskas lenda ir byra.. >> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad >> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas, >> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi >> 103kw dsg. 2012. >> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg >> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I >> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant... >> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg? >> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom >> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas >> pats sudas gaunasi:) >> >