neacakei į klausimą On 4/11/2016 2:49 PM, Signalizacija wrote: > nuo 180 iki 300 kkm restauruota turba ir pakeistas vienas sarnyras. > Klinijanti turba buvo tos masinos pardavimo priezastis francuzijoj > > > On 2016.04.11 10:35, Dainiushas wrote: >> atsakai už bazarą? >> >> va nupirksiu Renualt su 200kkm, kokiu adresu persiųst remonto sąskaitas >> jei kas? >> >> On 4/11/2016 7:07 AM, Signalizacija wrote: >>> Gal paprasciau fokiško šūdo nepirkt? >>> >>> On 2016.04.10 17:51, Dainiushas wrote: >>>> nu tai kažkada čia taip sakiau, tai vIrai gausiai liejo apie tai >>>> emocijas. >>>> O šiaip tai reikia pirkt arba su <100k rida arba jau už pigiai. Nes tie >>>> "ledai" su 200kkm tai truputį bbd. >>>> >>>> On 4/10/2016 5:40 PM, [mikro] wrote: >>>>> ne nu tai ten daug: >>>>> amortikai, atraminiai, prie sarnyru kazkokios traukutes, diskai, >>>>> kalades, suvedimas... ir darbas >>>>> ir tas barskejimas ant laisvu buvo toks, galvojau pradzioj gal kokia >>>>> apsauga, chebra sako bybys o ne apsauga, smagratis jau barska:) tai >>>>> va, >>>>> reiks keistis ir ta, bb turbut jokiu restauravimu cia neapsimoka >>>>> daryt, >>>>> bus ramiau naujas. >>>>> >>>>> vienzo, kita syki pamastai, kad visgi prasmes daugiau yra imti is >>>>> salono >>>>> masina, negu keleto metu bet jau nubegusia ta savo 160 - 180kkm, kada >>>>> ateina daugkam ragai ir kanopos:) permoket permoki kazkiek, bet bbd, >>>>> makaules nereikia sukt, o cia vos ne prie to sudo kainos viska sudejus >>>>> (o dar neaisku kiek reikes) tai tas pats beveik gaunas ir dar be >>>>> masinos >>>>> su pakaitine reikia smaukytis... >>>>> >>>>> >>