Dar dsg, dpf, purkstukai (jei pd), dirzas su visais priedais, kuro bako siurblys, vandens pompa, buna egr, tepalo siurblio asis , na ir elektra jau po truputi kokie menkniekiai jau pareidineja, ai dar lempos apsinesa ir rudys pradeda lysti, jau nesneku apie vaziuokle ;) Sumoj apie 3k reikia ikisti ir toliau vaziuoji. Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> wrote: > ne dyvai > ~ 200k km - laikas kada VW susipisa : amo, smagratis, turba ... > pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km > > > > > On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote: >> Sveiki, >> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma >> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx >> kaip viskas lenda ir byra.. >> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad >> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas, >> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi >> 103kw dsg. 2012. >> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg >> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I >> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant... >> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg? >> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom >> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas >> pats sudas gaunasi:) >> >