Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: news reader
Data: 2016-04-11 11:23:14
Dar dsg, dpf, purkstukai (jei pd), dirzas su visais priedais, kuro bako
siurblys, vandens pompa, buna egr, tepalo siurblio asis , na ir elektra jau
po truputi kokie menkniekiai jau pareidineja, ai dar lempos apsinesa ir
rudys pradeda lysti, jau nesneku apie vaziuokle ;)
Sumoj apie 3k reikia ikisti ir toliau vaziuoji.


Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> wrote:
> ne dyvai
> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa :   amo, smagratis, turba ...
> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km
> 
> 
> 
> 
> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote:
>> Sveiki,
>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma
>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx
>> kaip viskas lenda ir byra..
>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis...
>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad
>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas,
>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi
>> 103kw dsg. 2012.
>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini
>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg
>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I
>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant...
>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg?
>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom
>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas
>> pats sudas gaunasi:)
>> 
>