Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: Pjero
Data: 2016-04-12 08:00:51
tai jei  pastoviai į Maskvą
autostrada all time




On 2016-04-11 11:06, [mikro] wrote:
> bet ten rusijoj keliai, pats isivaizduoji kokie. aplink maskva tik
> neblogai, o visur kitur tai bbd kas ten dedas. gazikams vazinet...
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:neflsa$705$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Na kita vertus, tie dideli atstumai tai tausoja, viską :)
>
> Pasatas irgi 540kkm ir vis dar gyvas
>
> On 4/11/2016 10:59 AM, [mikro] wrote:
>> jau 2.0d4d
>> vaziavo, kaip vaziavo, is jo ir lukesciai atitinkami:) bet vaziavo
>> apsoliuciai nepisdamas proto.
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:nefl8p$6i0$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> turiu omeny dabartinį asortimentą :)
>>
>> O ir važiavo tas avensis taip, bbd. dyzelis senasis td buvo ten ar
>> benzas?
>>
>> On 4/11/2016 10:49 AM, [mikro] wrote:
>>> laiko ble, tevas su pirmos kartos 2000 avensiu, maskva - lt atpiso virs
>>> 800kkm be jokiu stanbiu remontu, apart eksplotacinius dalykus. (I tai
>>> ieina ir visa pakaba be isimties) nei elektra, nei aplink varikli, nei
>>> pats variklis, nei deze su sankabom jokiu problemu:)
>>> nuostalgija jam tam viedrui, bet tikrai, laike jis nesveikai, ir
>>> iskeliavo I ta pacia rusija savu chodu, variklis gaima sakyti dar puse
>>> bb buvo - tepala rijo kazkiek, bet vaziuoti su juo buvo galima dar...
>>>
>>>
>>> "Dainiushas"  wrote in message news:nefki1$62a$2@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> kitose ir tiek nelaiko
>>>
>>> On 4/11/2016 9:39 AM, Pjero wrote:
>>>> ne dyvai
>>>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa :   amo, smagratis, turba ...
>>>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote:
>>>>> Sveiki,
>>>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma
>>>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm
>>>>> nx nx
>>>>> kaip viskas lenda ir byra..
>>>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis...
>>>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad
>>>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas
>>>>> klausimas,
>>>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi
>>>>> 103kw dsg. 2012.
>>>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini
>>>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg
>>>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I
>>>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises
>>>>> tskant...
>>>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg?
>>>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom
>>>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas
>>>>> tas
>>>>> pats sudas gaunasi:)
>>>>>
>>>
>>
>