mokesi saskaitas remonto skodos su 200kkm rida? durnesnio klausimo net isgeres nesugalvociau bet tau ir blaiviam nusisneket vis gaunas On 2016.04.11 15:08, Dainiushas wrote: > neacakei į klausimą > > On 4/11/2016 2:49 PM, Signalizacija wrote: >> nuo 180 iki 300 kkm restauruota turba ir pakeistas vienas sarnyras. >> Klinijanti turba buvo tos masinos pardavimo priezastis francuzijoj >> >> >> On 2016.04.11 10:35, Dainiushas wrote: >>> atsakai už bazarą? >>> >>> va nupirksiu Renualt su 200kkm, kokiu adresu persiųst remonto sąskaitas >>> jei kas? >>> >>> On 4/11/2016 7:07 AM, Signalizacija wrote: >>>> Gal paprasciau fokiško šūdo nepirkt? >>>> >>>> On 2016.04.10 17:51, Dainiushas wrote: >>>>> nu tai kažkada čia taip sakiau, tai vIrai gausiai liejo apie tai >>>>> emocijas. >>>>> O šiaip tai reikia pirkt arba su <100k rida arba jau už pigiai. Nes >>>>> tie >>>>> "ledai" su 200kkm tai truputį bbd. >>>>> >>>>> On 4/10/2016 5:40 PM, [mikro] wrote: >>>>>> ne nu tai ten daug: >>>>>> amortikai, atraminiai, prie sarnyru kazkokios traukutes, diskai, >>>>>> kalades, suvedimas... ir darbas >>>>>> ir tas barskejimas ant laisvu buvo toks, galvojau pradzioj gal kokia >>>>>> apsauga, chebra sako bybys o ne apsauga, smagratis jau barska:) tai >>>>>> va, >>>>>> reiks keistis ir ta, bb turbut jokiu restauravimu cia neapsimoka >>>>>> daryt, >>>>>> bus ramiau naujas. >>>>>> >>>>>> vienzo, kita syki pamastai, kad visgi prasmes daugiau yra imti is >>>>>> salono >>>>>> masina, negu keleto metu bet jau nubegusia ta savo 160 - 180kkm, kada >>>>>> ateina daugkam ragai ir kanopos:) permoket permoki kazkiek, bet bbd, >>>>>> makaules nereikia sukt, o cia vos ne prie to sudo kainos viska >>>>>> sudejus >>>>>> (o dar neaisku kiek reikes) tai tas pats beveik gaunas ir dar be >>>>>> masinos >>>>>> su pakaitine reikia smaukytis... >>>>>> >>>>>> >>> >