Jeigu VISKA tvarkyti originaliom detalem pas atstova tai... gal tada geriau apie nauja karuti galvot. Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> wrote: > tai, kad DPF sutvarkyt žmoniškai turbūt 2k kainuoja :) > > O ir pisasi jis turbūt dažniausiai kaip pasekmė kitų gedimų. > > On 4/11/2016 11:23 AM, news reader wrote: >> Dar dsg, dpf, purkstukai (jei pd), dirzas su visais priedais, kuro bako >> siurblys, vandens pompa, buna egr, tepalo siurblio asis , na ir elektra jau >> po truputi kokie menkniekiai jau pareidineja, ai dar lempos apsinesa ir >> rudys pradeda lysti, jau nesneku apie vaziuokle ;) >> Sumoj apie 3k reikia ikisti ir toliau vaziuoji. >> >> >> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> wrote: >>> ne dyvai >>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa : amo, smagratis, turba ... >>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km >>> >>> >>> >>> >>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote: >>>> Sveiki, >>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma >>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx >>>> kaip viskas lenda ir byra.. >>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad >>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas, >>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi >>>> 103kw dsg. 2012. >>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg >>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I >>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant... >>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg? >>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom >>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas >>>> pats sudas gaunasi:) >>>> >>> >> >> >> > >