Pabandyk ta pati auto pamatuot su dpf ir po to isemes :) Skiriasi rezultatai kaip diena nuo nakties. jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message: > TA matuoja duminguma, kuris nuo dpf buvimo niekaip nepriklauso. jeigu > nedumino su dpf, nedumins ir be dpf. o kietuju daleliu, kurias sulaiko > dpf, TA nematuoja ir nematuos ko gero dar ilgai. > > On 2016.04.11 12:13, news reader wrote: >> Tai cia importuotoms po 2012. Na taip, dabar reikia ziureti ka perki. >> >> autopagalba <sventes@gg.com> wrote: >>> DPF jau irgi bet kada gali uzlinkt. Nuo 2012m ismetimas jau turi >>> but toks, kaip is gamyklos isvaziavo :) >>> >>> >>> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message: >>>> ne dyvai >>>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa : amo, smagratis, turba ... >>>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote: >>>>> Sveiki, >>>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma >>>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx >>>>> kaip viskas lenda ir byra.. >>>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >>>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad >>>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas, >>>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi >>>>> 103kw dsg. 2012. >>>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >>>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg >>>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I >>>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant... >>>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg? >>>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom >>>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas >>>>> pats sudas gaunasi:) >>>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > > -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/