jtdm <"[]"@[].[]> wrote: > nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi > pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali ir > nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - skatina > susitvarkyt tikras problemas. > tos tikros kietosios daleles, kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias > sulaiko dpf, nera suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos > degimo temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant > vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms > masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf sulaiko bei > sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, dpf ir uzsikisa ir > nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu kietuju daleliu. > siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, nera tada kur tiem > suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart paspaudi dugnais ir svaru. > kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau pavaikyt kol prasipucia. Ten apie kietasias daleles azoto junginiu pagrindu ir bendra procesa kietai pavaryta, svyt'o stiliumi. Beda tik, kad Kurejas pasauli sukure ne pagal tamstos zinias S.