Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: eSSas
Data: 2016-04-11 14:56:49
jtdm <"[]"@[].[]> wrote:
> na o pakomentuota tai pacio Kurejo stilium.
> galesiu uz keliu dienu imesti TA rezultatus pries ir po dpf.

Mane domina tik ta dalis apie KIETAS azoto junginiu DALELES. Kitka gali praleist. Dekoju

S.

> >> nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi
> >> pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali ir
> >> nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - skatina
> >> susitvarkyt tikras problemas.
> >> tos tikros kietosios daleles, kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias
> >> sulaiko dpf, nera suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos
> >> degimo temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant
> >> vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms
> >> masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf sulaiko bei
> >> sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, dpf ir uzsikisa ir
> >> nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu kietuju daleliu.
> >> siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, nera tada kur tiem
> >> suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart paspaudi dugnais ir svaru.
> >> kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau pavaikyt kol prasipucia.
> >
> > Ten apie kietasias daleles azoto junginiu pagrindu ir bendra procesa kietai pavaryta, svyt'o stiliumi. Beda tik, kad Kurejas pasauli sukure ne pagal tamstos zinias