jtdm <"[]"@[].[]> wrote: > na o pakomentuota tai pacio Kurejo stilium. > galesiu uz keliu dienu imesti TA rezultatus pries ir po dpf. Mane domina tik ta dalis apie KIETAS azoto junginiu DALELES. Kitka gali praleist. Dekoju S. > >> nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi > >> pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali ir > >> nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - skatina > >> susitvarkyt tikras problemas. > >> tos tikros kietosios daleles, kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias > >> sulaiko dpf, nera suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos > >> degimo temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant > >> vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms > >> masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf sulaiko bei > >> sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, dpf ir uzsikisa ir > >> nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu kietuju daleliu. > >> siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, nera tada kur tiem > >> suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart paspaudi dugnais ir svaru. > >> kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau pavaikyt kol prasipucia. > > > > Ten apie kietasias daleles azoto junginiu pagrindu ir bendra procesa kietai pavaryta, svyt'o stiliumi. Beda tik, kad Kurejas pasauli sukure ne pagal tamstos zinias