Cia svoriai varinkeliu bloku ar su visa periferija? Dyzeliui greiciausiai starteris didesnis/galingesnis, auksto slegio siurblys papildomai sveria, kaip ir suodziu filtras ir kiti priedai. Be to dyzeliu paprastai sukimo momentas didesnis, tai teoriskai ir pusasiai, sankaba, greiciu deze turetu buti didesne/sunkesne... O prie benzo kas? "Invertuota panda" wrote in message news:neffb0$2e5$1@trimpas.omnitel.net... On 4/11/16 06:06, Julius wrote: > Kažkada lyginau kosmosus III. 2,2dCi ir 2 benzą. Pirmas beveik > 300kg sunkesnis. Kaip manai kodėl? Jo, dafai paspeliokim :) Eee... gal todel, kad svere obuolius ir apelsinus? :))) Seijp tingiu dabar kapstytis po reno modelius ir ju specifikacijas, bet kadangi siame trede sneka apie skoda superb su 2.0 cr tdi, tai galima paziuret ka tokio jis sveria: Taigis: 2.0 CR TDI dar zinomas kaip EA189 anot specifikaciju sveria 165kg (ce varinkelio svoris). Taigi, jei benzinas 200kg lengvesnis, tai praktiskai turi buti negatyvaus svorio, praktiskai is antimedziagos :) Galima patikrinti: Tuo metu populiarus EA111 1.4 90kW TSI sveria 126kg. Jei ka tai teigiami 126kg, o ne neigiami :) Tik cia nelabai fair palyginimas, vistik 1.4 vs 2.0. Jei paimt tuo metu populiaru EA888 varinkeli (variantai 1.8 ir 2.0, 118-300ag) tai svoris yra tarp 139 ir 154kg. Jo, benzinas truputi lengvesnis, taip apie 20kg :) Trink viena nuli :)