Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-04-11 13:53:44
nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi 
pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali ir 
nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - skatina 
susitvarkyt tikras problemas.
tos tikros kietosios daleles, kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias 
sulaiko dpf, nera suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos 
degimo temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant 
vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms 
masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf sulaiko bei 
sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, dpf ir uzsikisa ir 
nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu kietuju daleliu.
siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, nera tada kur tiem 
suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart paspaudi dugnais ir svaru.
kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau pavaikyt kol prasipucia.

On 2016.04.11 13:45, autopagalba wrote:
> Cia jau demagogija prasideda. O jeigu nepakankamai palakstysi
>   pries TA, tai jau nepraeisi? O jei dar oro filtras ne naujas, tai
>   jau irgi nebe?
>
> Vaziavau ir as is pradziu su dpf po to be dpf. Nesidraskiau pries
>   TA, aukstom apsukom nevaziavau, jokiu nesamoniu nedariau.
>
>
> Su DPF buvo minimalus dumingumas, nebeatsimenu skaiciuku. Ispjovus
>   pakilo iki vidurio, tarp min ir max ribu. Ir masina cia senesne
>   nei 2012.
>
> Rudeni ta pati padarysiu su dar viena auto. Praeita kart D5
>   variklis su dpf buvo, dumingumas arti nulio. Siemet jau be dpf
>   vaziuosiu,   galesiu parasyt rudeni rezultatus :)
>
>
> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message:
>> tai bandziau ir ne viena, tiksliau TA bande.
>> faktas, kad tvarkinga masina su isimtu dpf TA praeina be jokiu problemu.
>> tik reikia pries tai pravaikyt gerai, nes dumais daznai vadinami
>> suodziai, kurie kaupiasi ismetimo sistemoj ir kai yra DPF, tai tuos
>> suodzius sulaiko, o kai nera, tada vos smarkiau paspaudus jie lekia
>> lauk. siaip nieko naujo, masinom originaliai ejusiom be dpf tas irgi
>> galioja.
>> bet pavazinejus aukstesniais sukiais, nebelieka nieko ismetime daugiau
>> nei su dpf.
>> p.s. sugedes auto su dpf, kai kuras nesudega, sekmingai dumina
>> pilkais-melsvais dumais taip pat kaip be dpf, nes sito gerio niekas
>> nesulaiko, deja.
>>
>> On 2016.04.11 13:24, autopagalba wrote:
>>> Pabandyk ta pati auto pamatuot su dpf ir po to isemes :)
>>>
>>> Skiriasi rezultatai kaip diena nuo nakties.
>>>
>>>
>>> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message:
>>>> TA matuoja duminguma, kuris nuo dpf buvimo niekaip nepriklauso. jeigu
>>>> nedumino su dpf, nedumins ir be dpf. o kietuju daleliu, kurias sulaiko
>>>> dpf, TA nematuoja ir nematuos ko gero dar ilgai.
>>>>
>>>> On 2016.04.11 12:13, news reader wrote:
>>>>> Tai cia importuotoms po 2012. Na taip, dabar reikia ziureti ka perki.
>>>>>
>>>>> autopagalba <sventes@gg.com> wrote:
>>>>>> DPF jau irgi bet kada gali uzlinkt. Nuo 2012m ismetimas jau turi
>>>>>>     but toks, kaip is gamyklos isvaziavo :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message:
>>>>>>> ne dyvai
>>>>>>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa :   amo, smagratis, turba ...
>>>>>>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote:
>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma
>>>>>>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx
>>>>>>>> kaip viskas lenda ir byra..
>>>>>>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis...
>>>>>>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad
>>>>>>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas,
>>>>>>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi
>>>>>>>> 103kw dsg. 2012.
>>>>>>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini
>>>>>>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg
>>>>>>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I
>>>>>>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant...
>>>>>>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg?
>>>>>>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom
>>>>>>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas
>>>>>>>> pats sudas gaunasi:)
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>