Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: Rimas
Data: 2016-04-11 22:38:09
Nieko nesuprantate tamsta...
http://goo.gl/0wqaoe

On 2016.04.11 14:56, eSSas wrote:
> jtdm <"[]"@[].[]> wrote:
>> na o pakomentuota tai pacio Kurejo stilium.
>> galesiu uz keliu dienu imesti TA rezultatus pries ir po dpf.
>
> Mane domina tik ta dalis apie KIETAS azoto junginiu DALELES. Kitka gali praleist. Dekoju
>
> S.
>
>>>> nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi
>>>> pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali ir
>>>> nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - skatina
>>>> susitvarkyt tikras problemas.
>>>> tos tikros kietosios daleles, kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias
>>>> sulaiko dpf, nera suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos
>>>> degimo temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant
>>>> vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms
>>>> masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf sulaiko bei
>>>> sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, dpf ir uzsikisa ir
>>>> nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu kietuju daleliu.
>>>> siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, nera tada kur tiem
>>>> suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart paspaudi dugnais ir svaru.
>>>> kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau pavaikyt kol prasipucia.
>>>
>>> Ten apie kietasias daleles azoto junginiu pagrindu ir bendra procesa kietai pavaryta, svyt'o stiliumi. Beda tik, kad Kurejas pasauli sukure ne pagal tamstos zinias
>