Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-04-11 10:40:12
tai, kad ir benze visa ta huinia yra tuoj ir suodžių filtrus sudės :)

o pusašiai prie tų pačių kW  bus jau vienodi....kaip ir NM po dėžės

On 4/11/2016 9:59 AM, Mikrobas wrote:
> Cia svoriai varinkeliu bloku ar su visa periferija?
> Dyzeliui greiciausiai starteris didesnis/galingesnis, auksto slegio
> siurblys papildomai sveria, kaip ir suodziu filtras ir kiti priedai.
> Be to dyzeliu paprastai sukimo momentas didesnis, tai teoriskai ir
> pusasiai, sankaba, greiciu deze turetu buti didesne/sunkesne...
> O prie benzo kas?
>
> "Invertuota panda"  wrote in message
> news:neffb0$2e5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 4/11/16 06:06, Julius wrote:
>
>> Kažkada lyginau kosmosus III. 2,2dCi ir 2 benzą. Pirmas beveik
>>   300kg sunkesnis. Kaip manai kodėl?
>
> Jo, dafai paspeliokim :)
> Eee... gal todel, kad svere obuolius ir apelsinus? :)))
>
> Seijp tingiu dabar kapstytis po reno modelius ir ju specifikacijas, bet
> kadangi siame trede sneka apie skoda superb su 2.0 cr tdi, tai galima
> paziuret ka tokio jis sveria:
>
> Taigis:
>
> 2.0 CR TDI dar zinomas kaip EA189 anot specifikaciju sveria 165kg (ce
> varinkelio svoris). Taigi, jei benzinas 200kg lengvesnis, tai praktiskai
> turi buti negatyvaus svorio, praktiskai is antimedziagos :)
>
> Galima patikrinti:
>
> Tuo metu populiarus EA111 1.4 90kW TSI sveria 126kg. Jei ka tai teigiami
> 126kg, o ne neigiami :)
>
> Tik cia nelabai fair palyginimas, vistik 1.4 vs 2.0. Jei paimt tuo metu
> populiaru EA888 varinkeli (variantai 1.8 ir 2.0, 118-300ag) tai svoris
> yra tarp 139 ir 154kg.
>
> Jo, benzinas truputi lengvesnis, taip apie 20kg :)
> Trink viena nuli :)