tai, kad ir benze visa ta huinia yra tuoj ir suodžių filtrus sudės :) o pusašiai prie tų pačių kW bus jau vienodi....kaip ir NM po dėžės On 4/11/2016 9:59 AM, Mikrobas wrote: > Cia svoriai varinkeliu bloku ar su visa periferija? > Dyzeliui greiciausiai starteris didesnis/galingesnis, auksto slegio > siurblys papildomai sveria, kaip ir suodziu filtras ir kiti priedai. > Be to dyzeliu paprastai sukimo momentas didesnis, tai teoriskai ir > pusasiai, sankaba, greiciu deze turetu buti didesne/sunkesne... > O prie benzo kas? > > "Invertuota panda" wrote in message > news:neffb0$2e5$1@trimpas.omnitel.net... > > On 4/11/16 06:06, Julius wrote: > >> Kažkada lyginau kosmosus III. 2,2dCi ir 2 benzą. Pirmas beveik >> 300kg sunkesnis. Kaip manai kodėl? > > Jo, dafai paspeliokim :) > Eee... gal todel, kad svere obuolius ir apelsinus? :))) > > Seijp tingiu dabar kapstytis po reno modelius ir ju specifikacijas, bet > kadangi siame trede sneka apie skoda superb su 2.0 cr tdi, tai galima > paziuret ka tokio jis sveria: > > Taigis: > > 2.0 CR TDI dar zinomas kaip EA189 anot specifikaciju sveria 165kg (ce > varinkelio svoris). Taigi, jei benzinas 200kg lengvesnis, tai praktiskai > turi buti negatyvaus svorio, praktiskai is antimedziagos :) > > Galima patikrinti: > > Tuo metu populiarus EA111 1.4 90kW TSI sveria 126kg. Jei ka tai teigiami > 126kg, o ne neigiami :) > > Tik cia nelabai fair palyginimas, vistik 1.4 vs 2.0. Jei paimt tuo metu > populiaru EA888 varinkeli (variantai 1.8 ir 2.0, 118-300ag) tai svoris > yra tarp 139 ir 154kg. > > Jo, benzinas truputi lengvesnis, taip apie 20kg :) > Trink viena nuli :)