spakainas <spakainas@mail.ru> wrote: > Tu tiesiog pavydi :) Tai ne, mlia. As tokiai fantazijai neisgeriu ;-) S. > 2016.04.11 14:15, eSSas ra??: > > jtdm <"[]"@[].[]> wrote: > >> nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi > >> pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali > >> ir nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - > >> skatina susitvarkyt tikras problemas. tos tikros kietosios daleles, > >> kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias sulaiko dpf, nera > >> suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos degimo > >> temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant > >> vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms > >> masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf > >> sulaiko bei sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, > >> dpf ir uzsikisa ir nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu > >> kietuju daleliu. siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, > >> nera tada kur tiem suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart > >> paspaudi dugnais ir svaru. kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau > >> pavaikyt kol prasipucia. > > > > Ten apie kietasias daleles azoto junginiu pagrindu ir bendra procesa > > kietai pavaryta, svyt'o stiliumi. Beda tik, kad Kurejas pasauli > > sukure ne pagal tamstos zinias