turiu omeny dabartinį asortimentą :) O ir važiavo tas avensis taip, bbd. dyzelis senasis td buvo ten ar benzas? On 4/11/2016 10:49 AM, [mikro] wrote: > laiko ble, tevas su pirmos kartos 2000 avensiu, maskva - lt atpiso virs > 800kkm be jokiu stanbiu remontu, apart eksplotacinius dalykus. (I tai > ieina ir visa pakaba be isimties) nei elektra, nei aplink varikli, nei > pats variklis, nei deze su sankabom jokiu problemu:) > nuostalgija jam tam viedrui, bet tikrai, laike jis nesveikai, ir > iskeliavo I ta pacia rusija savu chodu, variklis gaima sakyti dar puse > bb buvo - tepala rijo kazkiek, bet vaziuoti su juo buvo galima dar... > > > "Dainiushas" wrote in message news:nefki1$62a$2@trimpas.omnitel.net... > > kitose ir tiek nelaiko > > On 4/11/2016 9:39 AM, Pjero wrote: >> ne dyvai >> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa : amo, smagratis, turba ... >> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km >> >> >> >> >> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote: >>> Sveiki, >>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma >>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx >>> kaip viskas lenda ir byra.. >>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad >>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas, >>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi >>> 103kw dsg. 2012. >>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg >>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I >>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant... >>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg? >>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom >>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas >>> pats sudas gaunasi:) >>> >