Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-04-11 14:01:47
AMEN

On 4/11/2016 1:53 PM, jtdm wrote:
> nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi
> pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali ir
> nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - skatina
> susitvarkyt tikras problemas.
> tos tikros kietosios daleles, kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias
> sulaiko dpf, nera suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos
> degimo temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant
> vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms
> masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf sulaiko bei
> sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, dpf ir uzsikisa ir
> nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu kietuju daleliu.
> siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, nera tada kur tiem
> suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart paspaudi dugnais ir svaru.
> kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau pavaikyt kol prasipucia.
>
> On 2016.04.11 13:45, autopagalba wrote:
>> Cia jau demagogija prasideda. O jeigu nepakankamai palakstysi
>>   pries TA, tai jau nepraeisi? O jei dar oro filtras ne naujas, tai
>>   jau irgi nebe?
>>
>> Vaziavau ir as is pradziu su dpf po to be dpf. Nesidraskiau pries
>>   TA, aukstom apsukom nevaziavau, jokiu nesamoniu nedariau.
>>
>>
>> Su DPF buvo minimalus dumingumas, nebeatsimenu skaiciuku. Ispjovus
>>   pakilo iki vidurio, tarp min ir max ribu. Ir masina cia senesne
>>   nei 2012.
>>
>> Rudeni ta pati padarysiu su dar viena auto. Praeita kart D5
>>   variklis su dpf buvo, dumingumas arti nulio. Siemet jau be dpf
>>   vaziuosiu,   galesiu parasyt rudeni rezultatus :)
>>
>>
>> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message:
>>> tai bandziau ir ne viena, tiksliau TA bande.
>>> faktas, kad tvarkinga masina su isimtu dpf TA praeina be jokiu problemu.
>>> tik reikia pries tai pravaikyt gerai, nes dumais daznai vadinami
>>> suodziai, kurie kaupiasi ismetimo sistemoj ir kai yra DPF, tai tuos
>>> suodzius sulaiko, o kai nera, tada vos smarkiau paspaudus jie lekia
>>> lauk. siaip nieko naujo, masinom originaliai ejusiom be dpf tas irgi
>>> galioja.
>>> bet pavazinejus aukstesniais sukiais, nebelieka nieko ismetime daugiau
>>> nei su dpf.
>>> p.s. sugedes auto su dpf, kai kuras nesudega, sekmingai dumina
>>> pilkais-melsvais dumais taip pat kaip be dpf, nes sito gerio niekas
>>> nesulaiko, deja.
>>>
>>> On 2016.04.11 13:24, autopagalba wrote:
>>>> Pabandyk ta pati auto pamatuot su dpf ir po to isemes :)
>>>>
>>>> Skiriasi rezultatai kaip diena nuo nakties.
>>>>
>>>>
>>>> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message:
>>>>> TA matuoja duminguma, kuris nuo dpf buvimo niekaip nepriklauso. jeigu
>>>>> nedumino su dpf, nedumins ir be dpf. o kietuju daleliu, kurias sulaiko
>>>>> dpf, TA nematuoja ir nematuos ko gero dar ilgai.
>>>>>
>>>>> On 2016.04.11 12:13, news reader wrote:
>>>>>> Tai cia importuotoms po 2012. Na taip, dabar reikia ziureti ka perki.
>>>>>>
>>>>>> autopagalba <sventes@gg.com> wrote:
>>>>>>> DPF jau irgi bet kada gali uzlinkt. Nuo 2012m ismetimas jau turi
>>>>>>>     but toks, kaip is gamyklos isvaziavo :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message:
>>>>>>>> ne dyvai
>>>>>>>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa :   amo, smagratis, turba ...
>>>>>>>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote:
>>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma
>>>>>>>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie
>>>>>>>>> 200kkm nx nx
>>>>>>>>> kaip viskas lenda ir byra..
>>>>>>>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis...
>>>>>>>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia
>>>>>>>>> skaitaliojausi, kad
>>>>>>>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas
>>>>>>>>> klausimas,
>>>>>>>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie
>>>>>>>>> 2.0 tdi
>>>>>>>>> 103kw dsg. 2012.
>>>>>>>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini
>>>>>>>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2
>>>>>>>>> saiba dsg
>>>>>>>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel -
>>>>>>>>> siuncia I
>>>>>>>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises
>>>>>>>>> tskant...
>>>>>>>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja
>>>>>>>>> ta dsg?
>>>>>>>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom
>>>>>>>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu
>>>>>>>>> kainas tas
>>>>>>>>> pats sudas gaunasi:)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>