AMEN On 4/11/2016 1:53 PM, jtdm wrote: > nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi > pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali ir > nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - skatina > susitvarkyt tikras problemas. > tos tikros kietosios daleles, kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias > sulaiko dpf, nera suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos > degimo temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant > vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms > masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf sulaiko bei > sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, dpf ir uzsikisa ir > nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu kietuju daleliu. > siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, nera tada kur tiem > suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart paspaudi dugnais ir svaru. > kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau pavaikyt kol prasipucia. > > On 2016.04.11 13:45, autopagalba wrote: >> Cia jau demagogija prasideda. O jeigu nepakankamai palakstysi >> pries TA, tai jau nepraeisi? O jei dar oro filtras ne naujas, tai >> jau irgi nebe? >> >> Vaziavau ir as is pradziu su dpf po to be dpf. Nesidraskiau pries >> TA, aukstom apsukom nevaziavau, jokiu nesamoniu nedariau. >> >> >> Su DPF buvo minimalus dumingumas, nebeatsimenu skaiciuku. Ispjovus >> pakilo iki vidurio, tarp min ir max ribu. Ir masina cia senesne >> nei 2012. >> >> Rudeni ta pati padarysiu su dar viena auto. Praeita kart D5 >> variklis su dpf buvo, dumingumas arti nulio. Siemet jau be dpf >> vaziuosiu, galesiu parasyt rudeni rezultatus :) >> >> >> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message: >>> tai bandziau ir ne viena, tiksliau TA bande. >>> faktas, kad tvarkinga masina su isimtu dpf TA praeina be jokiu problemu. >>> tik reikia pries tai pravaikyt gerai, nes dumais daznai vadinami >>> suodziai, kurie kaupiasi ismetimo sistemoj ir kai yra DPF, tai tuos >>> suodzius sulaiko, o kai nera, tada vos smarkiau paspaudus jie lekia >>> lauk. siaip nieko naujo, masinom originaliai ejusiom be dpf tas irgi >>> galioja. >>> bet pavazinejus aukstesniais sukiais, nebelieka nieko ismetime daugiau >>> nei su dpf. >>> p.s. sugedes auto su dpf, kai kuras nesudega, sekmingai dumina >>> pilkais-melsvais dumais taip pat kaip be dpf, nes sito gerio niekas >>> nesulaiko, deja. >>> >>> On 2016.04.11 13:24, autopagalba wrote: >>>> Pabandyk ta pati auto pamatuot su dpf ir po to isemes :) >>>> >>>> Skiriasi rezultatai kaip diena nuo nakties. >>>> >>>> >>>> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message: >>>>> TA matuoja duminguma, kuris nuo dpf buvimo niekaip nepriklauso. jeigu >>>>> nedumino su dpf, nedumins ir be dpf. o kietuju daleliu, kurias sulaiko >>>>> dpf, TA nematuoja ir nematuos ko gero dar ilgai. >>>>> >>>>> On 2016.04.11 12:13, news reader wrote: >>>>>> Tai cia importuotoms po 2012. Na taip, dabar reikia ziureti ka perki. >>>>>> >>>>>> autopagalba <sventes@gg.com> wrote: >>>>>>> DPF jau irgi bet kada gali uzlinkt. Nuo 2012m ismetimas jau turi >>>>>>> but toks, kaip is gamyklos isvaziavo :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message: >>>>>>>> ne dyvai >>>>>>>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa : amo, smagratis, turba ... >>>>>>>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote: >>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma >>>>>>>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie >>>>>>>>> 200kkm nx nx >>>>>>>>> kaip viskas lenda ir byra.. >>>>>>>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >>>>>>>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia >>>>>>>>> skaitaliojausi, kad >>>>>>>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas >>>>>>>>> klausimas, >>>>>>>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie >>>>>>>>> 2.0 tdi >>>>>>>>> 103kw dsg. 2012. >>>>>>>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >>>>>>>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 >>>>>>>>> saiba dsg >>>>>>>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - >>>>>>>>> siuncia I >>>>>>>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises >>>>>>>>> tskant... >>>>>>>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja >>>>>>>>> ta dsg? >>>>>>>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom >>>>>>>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu >>>>>>>>> kainas tas >>>>>>>>> pats sudas gaunasi:) >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >