Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: [mikro]
Data: 2016-04-11 10:49:49
laiko ble, tevas su pirmos kartos 2000 avensiu, maskva - lt atpiso virs 
800kkm be jokiu stanbiu remontu, apart eksplotacinius dalykus. (I tai ieina 
ir visa pakaba be isimties) nei elektra, nei aplink varikli, nei pats 
variklis, nei deze su sankabom jokiu problemu:)
nuostalgija jam tam viedrui, bet tikrai, laike jis nesveikai, ir iskeliavo I 
ta pacia rusija savu chodu, variklis gaima sakyti dar puse bb buvo - tepala 
rijo kazkiek, bet vaziuoti su juo buvo galima dar...


"Dainiushas"  wrote in message news:nefki1$62a$2@trimpas.omnitel.net...

kitose ir tiek nelaiko

On 4/11/2016 9:39 AM, Pjero wrote:
> ne dyvai
> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa :   amo, smagratis, turba ...
> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km
>
>
>
>
> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote:
>> Sveiki,
>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma
>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx
>> kaip viskas lenda ir byra..
>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis...
>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad
>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas,
>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi
>> 103kw dsg. 2012.
>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini
>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg
>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I
>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant...
>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg?
>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom
>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas
>> pats sudas gaunasi:)
>>