blet kodekas vel savo skiedalus varo "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:neg06r$dsr$1@trimpas.omnitel.net... > AMEN > > On 4/11/2016 1:53 PM, jtdm wrote: >> nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi >> pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali ir >> nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - skatina >> susitvarkyt tikras problemas. >> tos tikros kietosios daleles, kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias >> sulaiko dpf, nera suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos >> degimo temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant >> vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms >> masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf sulaiko bei >> sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, dpf ir uzsikisa ir >> nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu kietuju daleliu. >> siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, nera tada kur tiem >> suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart paspaudi dugnais ir svaru. >> kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau pavaikyt kol prasipucia. >> >> On 2016.04.11 13:45, autopagalba wrote: >>> Cia jau demagogija prasideda. O jeigu nepakankamai palakstysi >>> pries TA, tai jau nepraeisi? O jei dar oro filtras ne naujas, tai >>> jau irgi nebe? >>> >>> Vaziavau ir as is pradziu su dpf po to be dpf. Nesidraskiau pries >>> TA, aukstom apsukom nevaziavau, jokiu nesamoniu nedariau. >>> >>> >>> Su DPF buvo minimalus dumingumas, nebeatsimenu skaiciuku. Ispjovus >>> pakilo iki vidurio, tarp min ir max ribu. Ir masina cia senesne >>> nei 2012. >>> >>> Rudeni ta pati padarysiu su dar viena auto. Praeita kart D5 >>> variklis su dpf buvo, dumingumas arti nulio. Siemet jau be dpf >>> vaziuosiu, galesiu parasyt rudeni rezultatus :) >>> >>> >>> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message: >>>> tai bandziau ir ne viena, tiksliau TA bande. >>>> faktas, kad tvarkinga masina su isimtu dpf TA praeina be jokiu >>>> problemu. >>>> tik reikia pries tai pravaikyt gerai, nes dumais daznai vadinami >>>> suodziai, kurie kaupiasi ismetimo sistemoj ir kai yra DPF, tai tuos >>>> suodzius sulaiko, o kai nera, tada vos smarkiau paspaudus jie lekia >>>> lauk. siaip nieko naujo, masinom originaliai ejusiom be dpf tas irgi >>>> galioja. >>>> bet pavazinejus aukstesniais sukiais, nebelieka nieko ismetime daugiau >>>> nei su dpf. >>>> p.s. sugedes auto su dpf, kai kuras nesudega, sekmingai dumina >>>> pilkais-melsvais dumais taip pat kaip be dpf, nes sito gerio niekas >>>> nesulaiko, deja. >>>> >>>> On 2016.04.11 13:24, autopagalba wrote: >>>>> Pabandyk ta pati auto pamatuot su dpf ir po to isemes :) >>>>> >>>>> Skiriasi rezultatai kaip diena nuo nakties. >>>>> >>>>> >>>>> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message: >>>>>> TA matuoja duminguma, kuris nuo dpf buvimo niekaip nepriklauso. jeigu >>>>>> nedumino su dpf, nedumins ir be dpf. o kietuju daleliu, kurias >>>>>> sulaiko >>>>>> dpf, TA nematuoja ir nematuos ko gero dar ilgai. >>>>>> >>>>>> On 2016.04.11 12:13, news reader wrote: >>>>>>> Tai cia importuotoms po 2012. Na taip, dabar reikia ziureti ka >>>>>>> perki. >>>>>>> >>>>>>> autopagalba <sventes@gg.com> wrote: >>>>>>>> DPF jau irgi bet kada gali uzlinkt. Nuo 2012m ismetimas jau turi >>>>>>>> but toks, kaip is gamyklos isvaziavo :) >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message: >>>>>>>>> ne dyvai >>>>>>>>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa : amo, smagratis, turba ... >>>>>>>>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote: >>>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia >>>>>>>>>> zinoma >>>>>>>>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie >>>>>>>>>> 200kkm nx nx >>>>>>>>>> kaip viskas lenda ir byra.. >>>>>>>>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >>>>>>>>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia >>>>>>>>>> skaitaliojausi, kad >>>>>>>>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas >>>>>>>>>> klausimas, >>>>>>>>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie >>>>>>>>>> 2.0 tdi >>>>>>>>>> 103kw dsg. 2012. >>>>>>>>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >>>>>>>>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 >>>>>>>>>> saiba dsg >>>>>>>>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - >>>>>>>>>> siuncia I >>>>>>>>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises >>>>>>>>>> tskant... >>>>>>>>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja >>>>>>>>>> ta dsg? >>>>>>>>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai >>>>>>>>>> tokiom >>>>>>>>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu >>>>>>>>>> kainas tas >>>>>>>>>> pats sudas gaunasi:) >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >