Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: Igaliotinis
Data: 2016-04-11 23:30:49
blet kodekas vel savo skiedalus varo

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
news:neg06r$dsr$1@trimpas.omnitel.net...
> AMEN
>
> On 4/11/2016 1:53 PM, jtdm wrote:
>> nu tai niuansu aisku yra, juk kazka isemus is masinos kazkas turi
>> pasikeist. taip, jeigu nepravaikysi pakankamai pries TA, tai gali ir
>> nepraeiti, arba jeigu siaip netvarkinga. kas labai i nauda - skatina
>> susitvarkyt tikras problemas.
>> tos tikros kietosios daleles, kurios eina tiesiai ir variklio ir kurias
>> sulaiko dpf, nera suodziai. tai yra kazkokie azoto junginiai, del auktos
>> degimo temperaturos. ir kuriu TA niekas nei mato nei uzuodzia nei ant
>> vamdzio randa. matosi ir teplioja suodziai, kurie kaupiasi visoms
>> masinom ismetimo sistemoj, pagrinde katalyze, ir kuriuos dpf sulaiko bei
>> sudegina auksta temperatura regeneracijos metu. beto, dpf ir uzsikisa ir
>> nusibaigia del tu paciu suodziu, o ne del tu kietuju daleliu.
>> siaip isimant dpf geriausia ir katalyza isimt, nera tada kur tiem
>> suodziams kauptis tusciam bakelyje. pora kart paspaudi dugnais ir svaru.
>> kai katalyzas paliktas, reikia ilgiau pavaikyt kol prasipucia.
>>
>> On 2016.04.11 13:45, autopagalba wrote:
>>> Cia jau demagogija prasideda. O jeigu nepakankamai palakstysi
>>>   pries TA, tai jau nepraeisi? O jei dar oro filtras ne naujas, tai
>>>   jau irgi nebe?
>>>
>>> Vaziavau ir as is pradziu su dpf po to be dpf. Nesidraskiau pries
>>>   TA, aukstom apsukom nevaziavau, jokiu nesamoniu nedariau.
>>>
>>>
>>> Su DPF buvo minimalus dumingumas, nebeatsimenu skaiciuku. Ispjovus
>>>   pakilo iki vidurio, tarp min ir max ribu. Ir masina cia senesne
>>>   nei 2012.
>>>
>>> Rudeni ta pati padarysiu su dar viena auto. Praeita kart D5
>>>   variklis su dpf buvo, dumingumas arti nulio. Siemet jau be dpf
>>>   vaziuosiu,   galesiu parasyt rudeni rezultatus :)
>>>
>>>
>>> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message:
>>>> tai bandziau ir ne viena, tiksliau TA bande.
>>>> faktas, kad tvarkinga masina su isimtu dpf TA praeina be jokiu 
>>>> problemu.
>>>> tik reikia pries tai pravaikyt gerai, nes dumais daznai vadinami
>>>> suodziai, kurie kaupiasi ismetimo sistemoj ir kai yra DPF, tai tuos
>>>> suodzius sulaiko, o kai nera, tada vos smarkiau paspaudus jie lekia
>>>> lauk. siaip nieko naujo, masinom originaliai ejusiom be dpf tas irgi
>>>> galioja.
>>>> bet pavazinejus aukstesniais sukiais, nebelieka nieko ismetime daugiau
>>>> nei su dpf.
>>>> p.s. sugedes auto su dpf, kai kuras nesudega, sekmingai dumina
>>>> pilkais-melsvais dumais taip pat kaip be dpf, nes sito gerio niekas
>>>> nesulaiko, deja.
>>>>
>>>> On 2016.04.11 13:24, autopagalba wrote:
>>>>> Pabandyk ta pati auto pamatuot su dpf ir po to isemes :)
>>>>>
>>>>> Skiriasi rezultatai kaip diena nuo nakties.
>>>>>
>>>>>
>>>>> jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message:
>>>>>> TA matuoja duminguma, kuris nuo dpf buvimo niekaip nepriklauso. jeigu
>>>>>> nedumino su dpf, nedumins ir be dpf. o kietuju daleliu, kurias 
>>>>>> sulaiko
>>>>>> dpf, TA nematuoja ir nematuos ko gero dar ilgai.
>>>>>>
>>>>>> On 2016.04.11 12:13, news reader wrote:
>>>>>>> Tai cia importuotoms po 2012. Na taip, dabar reikia ziureti ka 
>>>>>>> perki.
>>>>>>>
>>>>>>> autopagalba <sventes@gg.com> wrote:
>>>>>>>> DPF jau irgi bet kada gali uzlinkt. Nuo 2012m ismetimas jau turi
>>>>>>>>     but toks, kaip is gamyklos isvaziavo :)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message:
>>>>>>>>> ne dyvai
>>>>>>>>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa :   amo, smagratis, turba ...
>>>>>>>>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote:
>>>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia 
>>>>>>>>>> zinoma
>>>>>>>>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie
>>>>>>>>>> 200kkm nx nx
>>>>>>>>>> kaip viskas lenda ir byra..
>>>>>>>>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis...
>>>>>>>>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia
>>>>>>>>>> skaitaliojausi, kad
>>>>>>>>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas
>>>>>>>>>> klausimas,
>>>>>>>>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie
>>>>>>>>>> 2.0 tdi
>>>>>>>>>> 103kw dsg. 2012.
>>>>>>>>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini
>>>>>>>>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2
>>>>>>>>>> saiba dsg
>>>>>>>>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel -
>>>>>>>>>> siuncia I
>>>>>>>>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises
>>>>>>>>>> tskant...
>>>>>>>>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja
>>>>>>>>>> ta dsg?
>>>>>>>>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai 
>>>>>>>>>> tokiom
>>>>>>>>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu
>>>>>>>>>> kainas tas
>>>>>>>>>> pats sudas gaunasi:)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>