O dūmuose kietųjų dalelių nėra? "jtdm" wrote in message news:neft7d$bpe$1@trimpas.omnitel.net... TA matuoja duminguma, kuris nuo dpf buvimo niekaip nepriklauso. jeigu nedumino su dpf, nedumins ir be dpf. o kietuju daleliu, kurias sulaiko dpf, TA nematuoja ir nematuos ko gero dar ilgai. On 2016.04.11 12:13, news reader wrote: > Tai cia importuotoms po 2012. Na taip, dabar reikia ziureti ka perki. > > autopagalba <sventes@gg.com> wrote: >> DPF jau irgi bet kada gali uzlinkt. Nuo 2012m ismetimas jau turi >> but toks, kaip is gamyklos isvaziavo :) >> >> >> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message: >>> ne dyvai >>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa : amo, smagratis, turba ... >>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km >>> >>> >>> >>> >>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote: >>>> Sveiki, >>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma >>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx >>>> nx >>>> kaip viskas lenda ir byra.. >>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad >>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas, >>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi >>>> 103kw dsg. 2012. >>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg >>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I >>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises >>>> tskant... >>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg? >>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom >>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas >>>> tas >>>> pats sudas gaunasi:) >>>> >>> >> >> > > >