tai, kad DPF sutvarkyt žmoniškai turbūt 2k kainuoja :) O ir pisasi jis turbūt dažniausiai kaip pasekmė kitų gedimų. On 4/11/2016 11:23 AM, news reader wrote: > Dar dsg, dpf, purkstukai (jei pd), dirzas su visais priedais, kuro bako > siurblys, vandens pompa, buna egr, tepalo siurblio asis , na ir elektra jau > po truputi kokie menkniekiai jau pareidineja, ai dar lempos apsinesa ir > rudys pradeda lysti, jau nesneku apie vaziuokle ;) > Sumoj apie 3k reikia ikisti ir toliau vaziuoji. > > > Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> wrote: >> ne dyvai >> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa : amo, smagratis, turba ... >> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km >> >> >> >> >> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote: >>> Sveiki, >>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma >>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx >>> kaip viskas lenda ir byra.. >>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad >>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas, >>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi >>> 103kw dsg. 2012. >>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg >>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I >>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant... >>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg? >>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom >>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas >>> pats sudas gaunasi:) >>> >> > > >