Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: Julius
Data: 2016-04-10 20:59:11
YZF <yzfasltTRINK@gmail.com> Wrote in message:

Reikalauja visos, bet dyzeliuose dar visa dyzelinė huinia su
 visais erais  ir kitais šūdais. Be to motoras 200kg sunkesnis.
 Todėl dyzelio pakaba priekinė greičiau baigiasi.
 
Na bet lakstai pigiau 100 štukų ir remontui susitaupai. Tik
 nevisuomet telpi į tą sumą.
O temos autoriui gyli užuojauta. Gal kitą pirkdamas neims tokio
 volkvageniško ir dar dyzeliško apynaujo...

> Galiu tave paguosti jog tokiu investiciju reikalauja visos masinos, 
> priartejusios prie 200k. Galima visko netvarkyti ir uzleisti ir tada bus 
> lavonas ubagams nupirkti, arba galima keisti tas dalis kurios susidevejo 
> ir vazineti toliau.
> 
> Bet tos pasakos kad nusipirkau masina ir iki 300k nieko nedarau, ir 
> lieka tik pasakom (a.k.a protopisimu).
> 
> amortikai keiciami kas 100k km, ypac musu baisiais keliais. Spyruokles 
> ilgiau bet irgi panasiai. Visokios sankabos, ar pilnas pakabos 'set'as 
> ar egr ar turbos geometrijos valdymas ar dar kruvele kitokiu dalyku irgi 
> islenda iki 200k. Visoms masinoms.
> 
> Nenori problemu? Perki nauja. Iki 100.000km neturesi problemu. O poto 
> reikes keisti, nes dalys dyla :)
> 
> On 2016.04.10 16:11, [mikro] wrote:
>> tai kad ir taip jau dachuja isleidau. paskutine saskaita virs 700eu. du
>> priekiniai amortikai (vienas apsimyzes buvo) kitas aisku kartu
>> keiciamas, +to amortiko lekste virsui, dar pora gumu ir t.t..
>> neskaiciuojant purkstuku ir visokiu kitokiu smulkiu bybieniu.
>> dabar dar beliko laukt, kol koks egr ir dpf galus atiduos, bo anie irgi
>> nekazkiek daugiau laiko:) o linksmiausia butu, kad koks dsg mechatronas:)
>>
>>
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:nedgou$jr0$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> jau matau kaip parintumeis dėl 600€ E60 kontekste, nekalbu apie F10 :).
>>
>> O šiaip tai normalu, viskas turi resursą. Kas link smagračio, IMHO daug
>> kas dėl jo gali grybaut tai toliau reikia žiūrėt jį sutvarkius.
>>
>> On 4/10/2016 1:08 PM, [mikro] wrote:
>>> Sveiki,
>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma
>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx
>>> kaip viskas lenda ir byra..
>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis...
>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad
>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas,
>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi
>>> 103kw dsg. 2012.
>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini
>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg
>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I
>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant...
>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg?
>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom
>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas
>>> pats sudas gaunasi:)
>>>
>>
> 


-- 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/