ne nu tai ten daug: amortikai, atraminiai, prie sarnyru kazkokios traukutes, diskai, kalades, suvedimas... ir darbas ir tas barskejimas ant laisvu buvo toks, galvojau pradzioj gal kokia apsauga, chebra sako bybys o ne apsauga, smagratis jau barska:) tai va, reiks keistis ir ta, bb turbut jokiu restauravimu cia neapsimoka daryt, bus ramiau naujas. vienzo, kita syki pamastai, kad visgi prasmes daugiau yra imti is salono masina, negu keleto metu bet jau nubegusia ta savo 160 - 180kkm, kada ateina daugkam ragai ir kanopos:) permoket permoki kazkiek, bet bbd, makaules nereikia sukt, o cia vos ne prie to sudo kainos viska sudejus (o dar neaisku kiek reikes) tai tas pats beveik gaunas ir dar be masinos su pakaitine reikia smaukytis... "Dainiushas" wrote in message news:nedn3s$l5p$1@trimpas.omnitel.net... nu tai taip tėvai, taip ir yra kad mašinoj ateina laikas daug kam susipist ir jis čia panašu atėjo. o SACHS amortikus matau po 50€/vnt, tai už ką ten tiek išėjo? On 4/10/2016 4:11 PM, [mikro] wrote: > tai kad ir taip jau dachuja isleidau. paskutine saskaita virs 700eu. du > priekiniai amortikai (vienas apsimyzes buvo) kitas aisku kartu > keiciamas, +to amortiko lekste virsui, dar pora gumu ir t.t.. > neskaiciuojant purkstuku ir visokiu kitokiu smulkiu bybieniu. > dabar dar beliko laukt, kol koks egr ir dpf galus atiduos, bo anie irgi > nekazkiek daugiau laiko:) o linksmiausia butu, kad koks dsg mechatronas:) > > > > "Dainiushas" wrote in message news:nedgou$jr0$1@trimpas.omnitel.net... > > jau matau kaip parintumeis dėl 600€ E60 kontekste, nekalbu apie F10 :). > > O šiaip tai normalu, viskas turi resursą. Kas link smagračio, IMHO daug > kas dėl jo gali grybaut tai toliau reikia žiūrėt jį sutvarkius. > > On 4/10/2016 1:08 PM, [mikro] wrote: >> Sveiki, >> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma >> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx >> kaip viskas lenda ir byra.. >> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis... >> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad >> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas, >> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi >> 103kw dsg. 2012. >> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini >> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg >> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I >> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant... >> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg? >> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom >> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas >> pats sudas gaunasi:) >> >