Drįsčiau nesutikti, dabar daugelyje auto yra priekinio smūgio išvengimo ar bent jo sušvelninimo sistema - radaras pastoviai skanuoja priekinę erdvę ir automatiškai stabdo. Kai kurie netgi stebi užpakalį ir stengiasi išvengti smūgio ar sušvelninti jį. Dar yra aklosios zonos stebėjimo sistemos. Dar parkavimosi asistai - nuo įspėjimų ir kamerų iki automatinio pastatymo. Dar dažna priežastis langų aprasojimai - didelė tikimybė, kad ta problema bus sename grabe, ir daug mažesnė - kad naujame. 2016-06-30 12:18, Laimis rašė: > RaR rašė: >> Šiaip tai keista logika. Manyčiau, naujas auto kaip tik turi mažesnę >> tikimybę sukelti auto įvykį - paprastai techniškai tvarkingesnis, žymiai > > Įtariu, kad statistiškai įvykių priežastis dėl netvarkingų auto yra > niekingai maža (aišku, jeigu imti tik segmentą nedraustų ir uždrožtų > kaimiečių kibirų, tuomet galbūt ir reikšmingesnė tame segmente). > Didesnis saugumas? Taip, galima su tuo sutikti, nors seni kibirai > paprastai nelaksto autostradose, kaip išpi$sti 150-160+, kas nūnai > būdinga bet kokiam naujam pilkam dyzeliui. :-) > Čia Pektkevičiaus reikia klausti ir paklausyti, kaip yra iš tikrųjų. >