Nu kolkas iki to toli. Ir atsiras nauju fishkiu. Pavyzdziui susidure karutis ant autopiloto einantis arba pestiji nukale. Kas kaltas? CA gamintojas pirks? "RaR" wrote in message news:nl3n0d$qff$1@trimpas.omnitel.net... Dėl matematinio modelio, tai X ir Y sąnaudos žalos atlyginimui per apdraustą automobilį (vairuotoją) turėtų būti panašios, jeigu senos ir naujos auto darys avarijas panašiu dažnumu ir sukeldamos panašią žalą. Juk ir X, ir Y turės mokėti išmokas tiek savo, tiek konkurento apdraustiems automobiliams, tikėtina, vienodu santykiu. Visokių kitokių niuansų realybėje, aišku pilna, ir aš tos virtuvės nežinau. Realybėje, tai CAD draudimui kol kas daug svarbiau vairuotojas, o ne automobilis, kas gali smarkiai keistis plintant autonominėms technologijoms. 2016-06-30 19:33, Linas Petkevičius rašė: > 1. Draudikai taip neskaiciuoja. > 2. Jeigu nagrineti kaip matematini modeli, pamirsai viena niuansa. X > draudejo sanaudos zalos atlyginimui bus didesnes nei Y. > 3. Lietuvoje kainu didziaja dali formuoja perdraudimo salygos (per case, > per accident, per sum ir panasiai), tad tokio diferencijavimo nera > prasmes daryti - pas kiekviena draudika veikia sava logika. > 4. Nauju autu atveji TPVCAD kaina smarkiai veikiama CASCO. Duok man > parka nauju X6 ar panasiu karuciu - as tau juos uz veltui padrausiu, tu > tik CASCO man palik :) > 5. Tingiu daugiau - karsta labai einu į bala sokt. > > "RaR" wrote in message news:nl3gmo$oe8$1@trimpas.omnitel.net... > > nauji. Kadangi žalos ir seni, ir nauji padaro panašiai, nes kiekvienas > auto važinėja tarp visų kitų rinkos auto, o ne tik tarp apsidraudusiųjų > pas draudiką X arba Y, draudėjas X galiausiai turi atsisakyti savo > politikos arba pasitraukia iš rinkos, nes išmoka už kiekvieno pas jį > apsidraudusio automobilio padarytą žalą maždaug tiek, kiek ir Y, bet > įmokas gauna mažesnes.