On 7/1/16 00:24, Linas Petkevičius wrote: > Nu kolkas iki to toli. Ir atsiras nauju fishkiu. Pavyzdziui susidure > karutis ant autopiloto einantis arba pestiji nukale. Kas kaltas? CA > gamintojas pirks? Turbut teks. Vistik atsakingas tas kuris vairuoja. Jei tai autopilotas, tai vairuoja gamintojas. Gamintojai taip pat galvoja apie mobilumo pardavinejimo bizni. Toks VW jau dabar turi savo draudimo kontora kurioje allianz yra viso labo partneris. Nuo cia netoli ir visai savarankiskas CA pardavinejimas kitiems ir paciam sau. Bankais patiems sau gi jie jau praktiskai patapo, kodel ties tuo reiktu sustot? Murzilkoj siaip kaip tik buvo straipsnis apie draudiku ir automobiliu gamintoju pestynes po paklode. Draudikai mat zino, kad autopilotas sumazins avariju kieki mazdaug perpus. O jiems tai didele zhopa, nes atitinkamai kris apyvartos. Todel jau dabar stipriai ieskoma ka cia dar tokio nuveikus. Pvz kai kurios kontoros pradeda organizuot savo automobiliu remonto tinklus kur daro ne tik ivykiu remontus, bet ir visas kitas paslaugas. Dar visi nori tapt autorinkos gogliais ir feisbukais vienu metu. Gamintojai jau dabar juda link realtime automobiliu stebejimo ir neretai netgi deda skersa ant egzistuojanciu duomenu apsaugos istatymu. Is surinktu duomenu planuoja daryt bizni. Ta pati nori daryt ir draudikai, bet gamintojai ju neisileidzia, o jiem patiem ikelt koja i automobili gerokai sudetingiau. Todel kariauja politinius karus beigi tuo pat metu bando iskiepyt savo vairuotoju stebejimo modulius.