RaR rašė: > Tai bet tikimybė, kad naujas auto padarys didelę žalą nėra didesnė nei > kad ją padarys senas, tai dėl to ir įmokos neturėtų skirtis. Jeigu visas > automobilių parkas naujesnis ir brangesnis, tai draudimo įmokos turėtų > didėti visiems - tiek naujiems, tiek seniems. Čia gi ne kasko, kur > mokama būtent už apdraustojo auto remontą. Tiek naujas, tiek senas padarys tą pačią žalą, kurios dydis priklauso nuo to, kiek yra senų/naujų auto. Nauji auto žalos dydį didina, seni mažina. Jau minėtu pavyzdžiu: senų kledarų klasė A ir brangių naujų klasė B, abiejose klasėse vienodas kaltininkų ir nukentėjusiųjų skaičius. Abiejų klasių kaltininkų išorinė žala (kitam draudikui) vienoda, tačiau nevienoda vidinė žala (kaltininkas ir nukentėjęs yra to pačio draudiko klientas). Kaip ir nevienoda nukentėjusiųjų žala; net jei ją kompensuotų tik išorinis draudimas, tačiau galioja simetrija: jei mano klientams-kledarams, kurie patyrė žalą X, kuri yra N kartų mažesnė, nei mano brangių klientų patirta žala, kompensuoja išorinis draudimas, tai simetriškai aš kompensuoju savo kaltininkų padarytą žalą kito draudiko klientams. Nežinau ar nesuvėliau čia kažko, bet man intuityviai šviečiasi, kad dėl to senų auto draudimas galėtų būti pigesnis, nes tokie klientai atneša mažiau nuostolių.