Drįsčiau nesutikti su "daugelyje"... On 2016-06-30 13:02, RaR wrote: > Drįsčiau nesutikti, dabar daugelyje auto yra priekinio smūgio išvengimo > ar bent jo sušvelninimo sistema - radaras pastoviai skanuoja priekinę > erdvę ir automatiškai stabdo. Kai kurie netgi stebi užpakalį ir > stengiasi išvengti smūgio ar sušvelninti jį. Dar yra aklosios zonos > stebėjimo sistemos. Dar parkavimosi asistai - nuo įspėjimų ir kamerų iki > automatinio pastatymo. Dar dažna priežastis langų aprasojimai - didelė > tikimybė, kad ta problema bus sename grabe, ir daug mažesnė - kad naujame. > > > 2016-06-30 12:18, Laimis rašė: >> RaR rašė: >>> Šiaip tai keista logika. Manyčiau, naujas auto kaip tik turi mažesnę >>> tikimybę sukelti auto įvykį - paprastai techniškai tvarkingesnis, žymiai >> >> Įtariu, kad statistiškai įvykių priežastis dėl netvarkingų auto yra >> niekingai maža (aišku, jeigu imti tik segmentą nedraustų ir uždrožtų >> kaimiečių kibirų, tuomet galbūt ir reikšmingesnė tame segmente). >> Didesnis saugumas? Taip, galima su tuo sutikti, nors seni kibirai >> paprastai nelaksto autostradose, kaip išpi$sti 150-160+, kas nūnai >> būdinga bet kokiam naujam pilkam dyzeliui. :-) >> Čia Pektkevičiaus reikia klausti ir paklausyti, kaip yra iš tikrųjų. >> >