Tai apie šitą jau rašiau - čia yra daužomų automobilių naujumas ir kaina. Nuo to turėtų priklausyti visų auto bazinis CAD lygis. O kokią tikimybę atsitrenkti į tuos daužomus auto ir kiek juos apgadinti (beje, ir žmones) turi koks nors automobilis, priklauso nuo konkretaus vairuotojo ir automobilio savybių, bet ne nuo to automobilio remonto kainos. 2016-06-30 15:11, Laimis rašė: > RaR rašė: >> Tai rašiau tik apie autoįvykio tikymybę dėl techninių jo parametrų. >> Jeigu įvykio tikimybė mažesnė (o į ką įvažiuosi tikimybė naujam ir senam >> vienoda), tai dėl naujesnių auto sukeltų autoįvykių vidutinės išmokamos >> CAD išmokos turėtų būti mažesnės. > > O aš bandžiau užvesti ant minties, kad reikia dar įvertinti/pasverti, > kaip sąlyginai vos didesnė/mažesnė rizika dėl techninės įrangos dera su > tuo faktu, kad įvykus įvykiui (kurio absoliuti rizika išlieka gerokai > didesnė, nei santykinės rizikos sumažėjimas/padidėjimas dėl techninės > įrangos) išlaidos senam ir naujam auto suremontuoti skiriasi KARTAIS. >