Tai rašiau tik apie autoįvykio tikymybę dėl techninių jo parametrų. Jeigu įvykio tikimybė mažesnė (o į ką įvažiuosi tikimybė naujam ir senam vienoda), tai dėl naujesnių auto sukeltų autoįvykių vidutinės išmokamos CAD išmokos turėtų būti mažesnės. 2016-06-30 14:01, Laimis rašė: > RaR rašė: >> Tai čia aš kalbu apie naujus auto versus senesnius - kad naujų auto CAD >> draudimas neturi pagrindo būti brangesnis nei senesnio, nes tikimybė kad >> jis sukels autoįvykį yra ne didesnė, o tikriausiai mažesnė nei kad >> senas. Nerašiau, kad esant naujesniam autoparkui bendros autoįvykių > > Teisingai, bet kaip didesnė santykinė rizika dera su pačio įvykio > pasekmėmis (išmokomis senam kibirui sulopyti ir keliolika-keliasdešimt > kartų brangesniam auto)? > Arba kitas aspektas: kaip mažesnė santykinė rizika sudalyvauti įvykyje > dėl techninės įrangos dera su ženkliai didesne absoliučia rizika > sudalyvauti įvykyje (dėl savo ir/ar kitų kaltės, kai ta įranga neįtakoja). > >