Na gal taip, bet daug kur yra kaip papildoma opcija, kai kuriuose net ir standartinėje įrangoje. 2016-06-30 13:19, Ignas rašė: > Drįsčiau nesutikti su "daugelyje"... > > On 2016-06-30 13:02, RaR wrote: >> Drįsčiau nesutikti, dabar daugelyje auto yra priekinio smūgio išvengimo >> ar bent jo sušvelninimo sistema - radaras pastoviai skanuoja priekinę >> erdvę ir automatiškai stabdo. Kai kurie netgi stebi užpakalį ir >> stengiasi išvengti smūgio ar sušvelninti jį. Dar yra aklosios zonos >> stebėjimo sistemos. Dar parkavimosi asistai - nuo įspėjimų ir kamerų iki >> automatinio pastatymo. Dar dažna priežastis langų aprasojimai - didelė >> tikimybė, kad ta problema bus sename grabe, ir daug mažesnė - kad >> naujame. >> >> >> 2016-06-30 12:18, Laimis rašė: >>> RaR rašė: >>>> Šiaip tai keista logika. Manyčiau, naujas auto kaip tik turi mažesnę >>>> tikimybę sukelti auto įvykį - paprastai techniškai tvarkingesnis, >>>> žymiai >>> >>> Įtariu, kad statistiškai įvykių priežastis dėl netvarkingų auto yra >>> niekingai maža (aišku, jeigu imti tik segmentą nedraustų ir uždrožtų >>> kaimiečių kibirų, tuomet galbūt ir reikšmingesnė tame segmente). >>> Didesnis saugumas? Taip, galima su tuo sutikti, nors seni kibirai >>> paprastai nelaksto autostradose, kaip išpi$sti 150-160+, kas nūnai >>> būdinga bet kokiam naujam pilkam dyzeliui. :-) >>> Čia Pektkevičiaus reikia klausti ir paklausyti, kaip yra iš tikrųjų. >>> >> >