Taigi CAD išmoka mokama ne apdraustajam auto remontuoti, o tam, į kurį įvažiavo. 2016-06-30 15:35, Laimis rašė: > RaR rašė: >> Tai apie šitą jau rašiau - čia yra daužomų automobilių naujumas ir >> kaina. Nuo to turėtų priklausyti visų auto bazinis CAD lygis. O kokią >> tikimybę atsitrenkti į tuos daužomus auto ir kiek juos apgadinti (beje, >> ir žmones) turi koks nors automobilis, priklauso nuo konkretaus >> vairuotojo ir automobilio savybių, bet ne nuo to automobilio remonto >> kainos. > > Dar sykį :-) > Automobilio naujumas ir minėta techninė įranga veikiausiai sąlygoja kiek > mažesnę auto įvykio riziką, palyginus su senesniais, kai kitos ąlygos > išlieka vienodos. Tačiau tos rizikos sumažėjimas, palyginus su > absoliučia įvykio tikimybe/rizika, yra nedidelis (galima tik > spekuliuoti, bet spėju santykinė rizika geriausiu atveju sumažėja > keliolika procentų), tad vertinant bendrai, VARGIAI tiek (keliais > procentais) mažesnis autoįvykių skaičius dėl santykinės įvykio rizikos > sumažėjimo atsveria įvykių žalą (remonto išlaidas), kuri skiriasi KARTAIS. >