Tai čia aš kalbu apie naujus auto versus senesnius - kad naujų auto CAD draudimas neturi pagrindo būti brangesnis nei senesnio, nes tikimybė kad jis sukels autoįvykį yra ne didesnė, o tikriausiai mažesnė nei kad senas. Nerašiau, kad esant naujesniam autoparkui bendros autoįvykių draudimo išmokos mažės, atvirkščiai, mažesnį autoįvykių skaičių kol kas, tikriausiai, su kaupu atsvertų didesni naujesnių auto remonto kaštai. Bet neužilgo, manau, tos aktyvios ir autonominės sistemos sumažins ir bendrą nuostolių dėl autoįvykių skaičių. 2016-06-30 13:27, Laimis rašė: > RaR rašė: >> Drįsčiau nesutikti, dabar daugelyje auto yra priekinio smūgio išvengimo >> ar bent jo sušvelninimo sistema - radaras pastoviai skanuoja priekinę > > BENE ABSOLIUČIAI VYRAUJANTI įvykių priežastis yra tarpinė tarp vairo ir > sėdynės (taisyklių nesilaikymas, saugaus greičio viršijimas, > neatsargumas, žmogiškosios klaidos). > Sutinku, kad minimos techninės naujovės tam tikrais atvejais gali > sumažinti riziką, nors dar didelis klausimas, kiek jos paplitusios ir > realiai (pagal ekonomines realijas) gali būti paplitusios: kai autoparko > vidutinis amžius keliolika metų, tai labai abejoju ar tas „daugelyje“ > reiškia ką nors reikšmingesnio... > Kita vertus, galima paspekuliuoti: jei visi lt auto turėtų tokias > sistemas, tai kiek sumažėtų auto įvykių? Maks keliolika %? :-) >