RaR rašė: > Tai apie šitą jau rašiau - čia yra daužomų automobilių naujumas ir > kaina. Nuo to turėtų priklausyti visų auto bazinis CAD lygis. O kokią > tikimybę atsitrenkti į tuos daužomus auto ir kiek juos apgadinti (beje, > ir žmones) turi koks nors automobilis, priklauso nuo konkretaus > vairuotojo ir automobilio savybių, bet ne nuo to automobilio remonto > kainos. Dar sykį :-) Automobilio naujumas ir minėta techninė įranga veikiausiai sąlygoja kiek mažesnę auto įvykio riziką, palyginus su senesniais, kai kitos ąlygos išlieka vienodos. Tačiau tos rizikos sumažėjimas, palyginus su absoliučia įvykio tikimybe/rizika, yra nedidelis (galima tik spekuliuoti, bet spėju santykinė rizika geriausiu atveju sumažėja keliolika procentų), tad vertinant bendrai, VARGIAI tiek (keliais procentais) mažesnis autoįvykių skaičius dėl santykinės įvykio rizikos sumažėjimo atsveria įvykių žalą (remonto išlaidas), kuri skiriasi KARTAIS.