2014 VW Jetta 1,6 dyzelis. Kasdien d.d. 90-100km. Grubiai per mėn. 2400km. Vidutinis kuro kiekis 4,8-5l/100km arba apie 120 l per mėn. Per 94kkm keista 3x tepalai ir porą kartų įvorės. Extra atvejui yra 2-as auto, kur kuro sąnaudos apie 9l/100km ir vis ką nors reikia paremontuot kas keli mėnesiai. Jei turi važiuot kasdien, mažiau žiūrėčiau įvaizdį, o imčiau tai, kas mažiau kerta per kišenę ir rečiau stovi servise - kuo naujesnį auto. "Tomas" wrote in message news:obaf2c$vkr$1@trimpas.omnitel.net... Pirmadienis - pats metas naujam fleimui. Taigi situacija. Nusimato darbas kitame rajone. Pirmyn atgal iš viso ~90km, taip kožną darbo dieną. 7-ą ryto ir 5-ą dienos turi stabiliai ir prognozuojamai užsivest ir nuvažiuot/parvažiuot. Mintyse jau kuris laikas yra Volvo XC90. Viskas kaip ir tinka, problema ta, kad neprieštvaninių dyzelinių XC90 kaina yra tame pačiame lygyje, kaip naujų/apynaujų kompaktinės klasės automobilių iš salono su garantijom ir t.t. O tie šiuolaikiniai kompaktinės klasės automobiliai turbūt panašaus dydžio kaip vidutinės klasės prieš 10-15 metų. Taigi kyla mintys pakankamai erdvų universalą, nes tai būtų vienintelis šeimos auto. Golf Variant, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 ir pan. Kažkuo imponuoja variklių downsizingas. Aišku tie litriniai tricilindriai gal jau perspausta, bet visokie 1,4l turbo benzai (jei jų realios sąnaudos panašios į deklaruojamas) bent ant popieriaus atrodo labai OK. Kokie 90% ridos būtų plentais, kuro sąnaudos mieste mažai įdomios, todėl nemanau, kad būtinai reikia orientuotis į dyzelį. Žinau, kad grynai aritmetiškai naujas auto turbūt nė pro kur "neapsimoka". Bet senas grabas už brangiai irgi abejotinas pirkinys. Kokia @utosų nuomonė?