Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-27 12:29:57
Tai va jei yra realiai važinėjančių ir žinančių realias sąnaudas - būtų
įdomu sužinti.
Iš kitos pusės - gal tik Peugeot mausto savo pirkėjus, o koks Opelis ne?
"YZF" wrote in message news:obalm0$87m$1@trimpas.omnitel.net...
Tik nepradek tiketi tomis nesamonemis kurias gamintojai raso bukletuose
apie kuro sanaudas.
On 2017.03.27 10:30, Tomas wrote:
> Pirmadienis - pats metas naujam fleimui.
>
> Taigi situacija. Nusimato darbas kitame rajone. Pirmyn atgal iš viso
> ~90km, taip kožną darbo dieną. 7-ą ryto ir 5-ą dienos turi stabiliai ir
> prognozuojamai užsivest ir nuvažiuot/parvažiuot.
> Mintyse jau kuris laikas yra Volvo XC90. Viskas kaip ir tinka, problema
> ta, kad neprieštvaninių dyzelinių XC90 kaina yra tame pačiame lygyje,
> kaip naujų/apynaujų kompaktinės klasės automobilių iš salono su
> garantijom ir t.t. O tie šiuolaikiniai kompaktinės klasės automobiliai
> turbūt panašaus dydžio kaip vidutinės klasės prieš 10-15 metų.
>
> Taigi kyla mintys pakankamai erdvų universalą, nes tai būtų vienintelis
> šeimos auto. Golf Variant, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 ir pan.
> Kažkuo imponuoja variklių downsizingas. Aišku tie litriniai
> tricilindriai gal jau perspausta, bet visokie 1,4l turbo benzai (jei jų
> realios sąnaudos panašios į deklaruojamas) bent ant popieriaus atrodo
> labai OK. Kokie 90% ridos būtų plentais, kuro sąnaudos mieste mažai
> įdomios, todėl nemanau, kad būtinai reikia orientuotis į dyzelį.
>
> Žinau, kad grynai aritmetiškai naujas auto turbūt nė pro kur
> "neapsimoka". Bet senas grabas už brangiai irgi abejotinas pirkinys.
> Kokia @utosų nuomonė?
>
>
>