kyla ir dyzelio, dahuja :) On 3/27/2017 12:40 PM, Arj wrote: > koreliacija yra. Jei vienai parasyta 3l100km, kitai 4l/100km, tai > realybej tiketina kad viena ims 4.1l, kita 5.2l; > Tik jei benzinas tai reikia pridet papildomai jei greitis virsijamas > (abo didesniais greiciais vaziuojant benzo sanaudos kyla greiciau nei > dyzelio). > > > > "YZF" parašė naujienų news:obalm0$87m$1@trimpas.omnitel.net... > > Tik nepradek tiketi tomis nesamonemis kurias gamintojai raso bukletuose > apie kuro sanaudas. > > On 2017.03.27 10:30, Tomas wrote: >> Pirmadienis - pats metas naujam fleimui. >> >> Taigi situacija. Nusimato darbas kitame rajone. Pirmyn atgal iš viso >> ~90km, taip kožną darbo dieną. 7-ą ryto ir 5-ą dienos turi stabiliai ir >> prognozuojamai užsivest ir nuvažiuot/parvažiuot. >> Mintyse jau kuris laikas yra Volvo XC90. Viskas kaip ir tinka, problema >> ta, kad neprieštvaninių dyzelinių XC90 kaina yra tame pačiame lygyje, >> kaip naujų/apynaujų kompaktinės klasės automobilių iš salono su >> garantijom ir t.t. O tie šiuolaikiniai kompaktinės klasės automobiliai >> turbūt panašaus dydžio kaip vidutinės klasės prieš 10-15 metų. >> >> Taigi kyla mintys pakankamai erdvų universalą, nes tai būtų vienintelis >> šeimos auto. Golf Variant, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 ir pan. >> Kažkuo imponuoja variklių downsizingas. Aišku tie litriniai >> tricilindriai gal jau perspausta, bet visokie 1,4l turbo benzai (jei jų >> realios sąnaudos panašios į deklaruojamas) bent ant popieriaus atrodo >> labai OK. Kokie 90% ridos būtų plentais, kuro sąnaudos mieste mažai >> įdomios, todėl nemanau, kad būtinai reikia orientuotis į dyzelį. >> >> Žinau, kad grynai aritmetiškai naujas auto turbūt nė pro kur >> "neapsimoka". Bet senas grabas už brangiai irgi abejotinas pirkinys. >> Kokia @utosų nuomonė? >> >> >> >