čia jau kaip pasiseks, bet ir tarp premiumų būna variantų su visokiais nevykusiais mazgais, vien jau pvz BNW/VAG grandinės ko vertos, visokie DI benzinų bajeriai ir dar bala žino kas. Ir visa tai kontroliuot daug sunkiau nei naujam karučiui kas 20kkm pasikeist tepalus. On 3/28/2017 3:17 PM, Ignas wrote: > na ir kad klausimu neliktu kokio amziaus tu cia premiuma turi omeny ir > prie kokiu metiniu ridu tas 10kkm? ir gal geriau senas premiumas su > gedimu kas 10kkm, nei naujas kibiras su pasibaigusiais ir garantija, ir > varikliu... > > On 2017-03-28 15:01, Dainiushas wrote: >> tai nėr ką piešt, bus tas pats tik gedimai kilometrų tas kaip 10k :) >> >> On 3/28/2017 2:57 PM, Ignas wrote: >>> na na, trumpai papiesk paveiksla... ir palygink su tokiu paciu zmogum, >>> kuriam tik ka po garantinio uzkale "naujos" auto variklis... >>> >>> On 2017-03-28 14:21, Dainiushas wrote: >>>> bet tai įsivaizduoji kas bus žmogui, nesuvokiančiam apie tepalo keitimo >>>> intervalus, kai jis pradės eksploatuot seną premiumą? :) >>>> >>>> On 3/28/2017 2:19 PM, Audrius K. wrote: >>>>> On 2017-03-28 14:11, Dainiushas wrote: >>>>>> o tai kokiu tu galvoji tikslu rašomi tie nesąmoningi aptarnavimo >>>>>> intervalai? >>>>> Man gali neaiskinti. As ta puikiai suprantu. Bet tu paaiskink musu >>>>> imones transportininkui, kuris laikesi tu intervalu. Taip pat kokios >>>>> policijos transporto skyriui... Taip pat tiems, kurie dabar, >>>>> diskutuodami apie tai, kad nauja - pigiau, drasiai remiasi dilerio >>>>> nurodytomis tech prieziuru kainomis (kurios pas kai kurios dilerius >>>>> suorientuotos viesiesiems konkursams...) >>>>> >>>>> Audrius K. >>>>> >>>>>> >>>>> >>> >> >