tai jei su malonumu, tai praranda prasmę bet kokios diskusijos, nes kiekvienam bus savaip ir to paties automobilio gali ramiai skirtis 2x :) Taip, kalbėt lygint galima tik apie tas, kai ekonomaizaris žalioj zonos. visa kita yra individualu ir neverta jokio aptarimo. 3/27/2017 11:14 PM, Audrius K. rašė: > On 2017-03-27 19:00, Dainiushas wrote: >> na tai o kokį važiavimą reikia turėt omeny kalbant deklaruojamų sąnaudų >> kontekste? > > Deklaruojamos sanaudos - tai vaziavimas ant stendo be oro > pasipriesinimo, be kondiskes, be sviesu, ir dar daug be ko. Ir tie gauti > teoriniai skaiciai tik truputi koreliuoja su realiomis sanaudomis. O kas > yra realios sanaudos, reiktu pagalvoti, padiskutuoti ir bandyti > susitarti: ar tai gautos vaziuojant bijant paliesti gazo pedala ir > ekonomaizeriui visa laika esant zalioje zonoje, ar vis tik vaziuojant > daugiau maziau maloniai, kazkiek paspaudziant gaza, judant su srautu, > uzmiestyje vaziuojant max leistinu greiciu, bet nestartuojant nuo > sankryzos prakasais ir nevaziuojant rezimu gazasdugnas-stabdis. > > Audrius K. > >> >> >> >> 3/27/2017 6:34 PM, Audrius K. rašė: >>> On 2017-03-27 18:11, Dainiushas wrote: >>>> bet mes lyg vis dar apie tai, su kiek automobilis gali važiuot, o ne >>>> kiek galima jam sušert? >>> >>> >>> Skirtingi vairuotojai skirtingai isivaizduoja "vaziavima" : vienam >>> ekonomaizeris visa kelia neisliptu is zalios zonos, kitas mina gaza >>> taip, kad "vaziuotu", kaip iprates, ir tiek... Ir kuro sanaudos gali >>> stipriai skirtis... >>> >>> Audrius K. >>> >>> >