o tai kokiu tu galvoji tikslu rašomi tie nesąmoningi aptarnavimo intervalai? On 3/28/2017 1:52 PM, Audrius K. wrote: > On 2017-03-28 13:43, Dainiushas wrote: >> >>> >>> Apie tai ir sneka. Sekancios, ant kuriu uzsiroveme: ford transitas, >>> kurio variklis tik pasibaigus garantijai ir esant mazdaug 100tkm uzkala >>> (remontuoti varikli ekonomiskai nebetikslinga). Po to dileris prasitare, >>> kad dauguma tu varikliu prie tokios ridos uzkale... (tech prieziuros >>> buvo atliekamos pagal dilerio grafika pas dileri. Tepalo keitimas ten >>> buvo ar ne kas 50tkm... Kaip jie galejo neuzkalti??? Tik, va, naujo auto >> >> bet gi niekas nedraudė pasikeist tą tepalą kas 20kkm > > Bet jis grieztai per garantija laikesi dylerio nurodymu. Kas tame blogo? > Ir nepamirsk, kad nemazai kitu pirkeju, tai, speju, net negalejo keisti > dazniau (pvz ivairios viesosios istaigos, kurioms viskam privalomi > konkursai, ir viskas turi buti atliekama pagal reglamenta. Padarius > papildoma dylerio nenurodyta tepalo pakeitima bus apkaltintas > vasltybiniu lesu issvaistymu ir isvogimu, ir, ziurek, ne tik isleks is > darbo, bet dar ir teistuma gaus... > > Audrius K. > >> >>> pirkejui - grazu: kokios mazos eksloacines islaidos, tech prieziura - >>> kas 50tkm. Ir pofig, kad apsibaigus garantijai ta auto galesi varyti i >>> shrota... Keitem i shrotini varikli, vaziuoja toliau. Multivanas - >>> kazkaip issimale purkstuku lizdai virs 200tkm. Oficialai reikia keisti >>> galva (ar ne 4kEu). Is ofiso auto parko nurasyta, kiek zinau, kazkaip >>> nelabai brangiai sekantis savininkas susitvarke. Visi tie varikliai >>> turejo ta problema... >>> >> >> tai čia bendra PD bėda, konceptuali. vieniems anksčiau kitiems vėliau... >> >