važiavau nauja megane 1.5dci, 81kW - na tai tikrai klausimas, ar tie mažalitražiai benzai smagiau/maloniau, apie tricilindrius tai nekalbu net. On 3/27/2017 1:44 PM, Tomas wrote: > Tai va, mes nežinome ar po kelių metų to dyzelio dar kam reikės ir > Lietuvoj. Gal irgi bus nepalanki mokestinė politika pritaikyta. > > Benzinas tylesnis, mažiau vibruoja, auto auto lengvesnis, greitesnis. > Net audinėse ir bmw dyzelio nesugeba taip užizoliuot, kad nesijaustų, ką > kalbėt apie eilines mandavoškes. > > > "Arj" wrote in message news:obaptg$cs7$1@trimpas.omnitel.net... > > geriau isbandyk viena ir kita, o ir rinktis gali pagal lizingo imoka - ji > ziurek skirtinga bus, nes likvidumas dyzelio ir benzo skirtingas. > pagal tai kas dabar - dyzelis nemokamai, nes tuos 1.5kEur atgausi kai > pardavinesi. > del malonesnio vaziavimo - dar klausimas, su mazalitraziu benzu gali > uzknist > "grezti", o dyzelis, kad ir mazalitrazis, bent turi jausma "kad traukia", > garsas abieju gali buti vienodas arba dyzelio net mazesnis. As mazalitrazi > benza imciau tik automata, o jei mechanine - tai ir dyzelis ok. Benzino > privalumas - jei varinet I europa, ten kai kur dyzeliai jau "baninami". > > "Tomas" parašė naujienų news:obapb5$ca4$1@trimpas.omnitel.net... > > Pvz. Opel Astra 1,4 turbo benzo sąnaudos užmiesty deklaruotos 1,2l didesnės > nei analogiškam dyzeliui. Važiuojant 30k per metus teorinis sutaupymas su > dyzeliu ~500€. Perkant naują dyzelis kainuoja 1500€ daugiau, t.y. teoriškai > dyzelis atsiperka per 3m. Bet tik teoriškai nes nežinome ateities kainų > (gal > dyzelinis kuras bus padarytas brangesniu už benziną), be to benzu maloniau > važiuot. >